اخبار داغ

از سوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان؛

برنامه های گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب در زنجان تشریح شد/ رسانه ها هنرمندانه دستاوردهای انقلاب را بیان کنند

برنامه های گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب در زنجان تشریح شد/ رسانه ها هنرمندانه دستاوردهای انقلاب را بیان کنند
مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان در جمع خبرنگاران، برنامه های ستاد رسانه ای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب در زنجان تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،محسن لطیفی، امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت ستاد رسانه ای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،برضرورت استفاده رسانه ها از ظرفیت های یکدیگر تاکید و اظهار داشت:  این جلسه به منظور هم اندیشی در زمینه برگزاری گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: فضای رسانه ای و فرهنگی را برای گرامیداشت این ایام باید فراهم شود که حضور اصحاب رسانه می تواند در این زمینه کارساز باشد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی در معرض توطئه های و شیطنت های مختلفی بوده است که علیرغم اینهمه خباثت انقلاب مسیر را ادامه داده است و دستاوردهای مهمی حاصل شده است.

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان با بیان اینکه بخشی از ظرفیت نظام مشغول حل این توطئه ها بوده است، افزود: اصحاب رسانه وظیفه و رسالت سنگینی برای حفظ انقلاب اسلامی امروز داریم.

,

لطیفی ادامه داد: 17 هزار شهید از مسئولان و نخبگان و مردم انقلابی کشور حاصل توطئه های دشمنان است که علیرغم این توطئه ها با قوت نظام اسلامی به راه خود ادامه می دهد.

,

وی افزود: امروز در رسانه وظیفه داریم تاریخ انقلاب اسلامی را برای نسل جدید و آنهایی که ظلم رژیم ستمشاهی را ندیده و بلاهایی که این خاندان منحوس پهلوی بر سر مردم آورده اند، آشنا نیستند، تبیین کنیم.

,

این مسئول برضرورت تببین شرایط امروز جامعه به صورت هنرمندانه از سوی اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: باید مسیر،جهت و سمت و سوی انقلاب که به عنوان راه آینده است، نیز تبیین شود.

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان با بیان اینکه گفتمان انقلاب گری از سوی رسانه ها ترویج داده شود چرا که انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان بود،افزود: باید در کنار آن کج روی ها را رسانه بیان و مانع حرکت برخی نفوذی ها شود.

,

لطیفی برضرورت معرفی رویش های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برای معرفی دقیق و اصولی انقلاب باید آرمان ها از جمله استقلال، آزادی،مردم سالاری دینی، رفع فقر و محرومیت به جامعه تبیین شود.

,

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند:" که نمی گوییم نظام اسلامی مدینه فاضلانه است" بلکه باید دستاوردهای احصا و به مردم بیان شود.

,

این مسئول  با اشاره به پیشرفت های نظام اسلامی در طول چهل سال گذشته در حوزه های مختلف ،گفت: این دستاوردها ایران را به یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا تبدیل کرده است.

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان با اشاره به تولید و چخش برنامه های مختلف از سوی سیمای زنجان، گفت: با حضور استانداران پس از انقلاب برنامه دستاورد در استان اجرا می شود.

,

لطیفی در حوزه صدا 16 برنامه شهدا، مستند اولین راهپیمایی زنان، من چهل ساله هستم،گفت و گوی 57 و مستند انقلاب و نمایش انقلاب ،مستند مساجد محوری از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

,

وی با اشاره به تولید و پخش 21 خبر ،79 کار متفاوت در حوزه فضای مجازی،گفت: شش موسیقی نیز به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی تولید شده است.

,

این مسئول اظهار داشت: امیدآفرینی از مهمترین اولویت های برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود.

,

وی افزود: فیلم ددمان با حضور هنرمندان چهار استان در دست تولید است تا سایر استان ها نیز از این فیلم استفاده کنند.

,

این مسئول برضرورت همراهی رسانه ها با برنامه های صدا و سیما تاکید کرد و گفت: صدا و سیما مظلومانه کار می کند و بی مهری نسبت به این نهاد می شود.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان یادآورشد: برخی اشکالات مربوط به سیاست های صدا و سیما نیست و باید کمک کنیم این اشکالات کاهش یابد.

,

لطیفی افزود: امسال زمان تکریم و بزرگداشت انقلاب اسلامی است و باید دستاوردها برجسته شده و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

,

وی بیان داشت: مثبت اندیشی خوب است اما نباید قبح مسائل در جامعه شکسته شود و باید نتیجه کار دیده شود گاهی منفی نگری خوراک دشمن را تامین می کند.

,

این مسئول گفت: اگرچه در طول چهل سال گذشته کوتاهی شده است و باید در مقابل این کوتاهی ها مقابله شده و حزبی و جناحی برخورد نشود.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان برضرورت افشای جنایت های رژیم‌ پهلوی تاکید کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب به خوبی برای نسل های مختلف تببین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه