اخبار داغ

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی:

بابت بی عدالتی ها موجود ابراز تاسف می کنم

بابت بی عدالتی ها موجود ابراز تاسف می کنم
وزیر بهداشت گفت: پایگاه دیالیز، مشکل سی تی اسکن، آمبولانس و رادیولوژی در شهرستان شاهین دژ باید حل و فصل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  در ادامه سفر روز گذشته رئیس جمهور و هیئت همراه به آذربایجان غربی، صبح امروز سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور وارد شاهین دژ شد و فقط یک ساعت مهمان این شهرستان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در بدو ورود وزیر بهداشت در جلسه بررسی مشکلات زیر ساخت های درمانی شهرستان های شاهین دژ و تکاب که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد شرکت کرد و در این جلسه امام جمعه شاهین دژ و فرمانداران هر دو شهرستان کمبودها و مشکلات درمانی را مطرح کردند.

,

وی پس از شنیدن مسئولین این دو شهرستان از بی اعدالتی های صورت گرفته بین شهرهای شمالی و جنوبی استان آذربایجان غربی ابراز تاسف کرد و گفت : نمیتوانم تاسف از بی عدالتی ها در بین بخش های مختلف را ابراز نکنم.

,

وزیر بهداشت با قاطعیت گفت: پایگاه دیالیز، مشکل سی تی اسکن، آمبولانس و رادیولوژی در شاهین دژ بایدحل و فصل شود و در خصوص اتمام ساختمان جدید بیمارستان این شهرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بایست پیگیر بوده و با جدیت به اتمام برسانند.

,

قاضی زاده هاشمی در تکمیل سخنان خود گفت: ظرف دو ماه آینده معاون درمان وزارت به هر دو شهرستان برای پیگیری رفع و رجوع مشکلات مطرح شده سرکشی خواهد نمود.

,

وی همچنین به مشکل بیمارستان شهرستان تکاب اشاره کرد و افزود: موضوع بیمارستان تکاب معارض است وگرنه آن را تکمیل کرده بودیم، نماینده، امام جمعه و بزرگان شهر تلاش کنند رضایت معارضین را کسب کنند با جدیت تمام در خصوص رفع مشکلات این بیمارستان نیز عمل خواهیم کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه