اخبار داغ

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

تبیین بی اعتمادی به نظام سلطه از وظایف صدا و سیما است/ ضرورت ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب

تبیین بی اعتمادی به نظام سلطه از وظایف صدا و سیما است/ ضرورت ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبیین بی اعتمادی به نظام سلطه را از دیگر وظایف صدا و سیما در این برهه محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به سنگینی رسالت انتقال پیام، برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان را در این زمینه خوب و تاثیر گذار دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, ;,

حجت الاسلام دولابی رسالت رسانه دینی را تعلیم و تربیت و تبیین سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

,

وی تبیین بی اعتمادی به نظام سلطه را از دیگر وظایف صدا و سیما دانست و گفت : واقعیت این است که  نباید به اروپا و آمریکا اعتماد کرد.

,

حجت الاسلام  دولابی بکارگیری ابتکار و خلاقیت در انتقال پیام دینی را موجب غنی تر شدن برنامه های رسانه ملی دانست.

,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درپیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر تبیین و ترویج ارزش ها و آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد .

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم رسالت و رویکرد دین، اخلاق، امید و آگاهی را مطابق منویات مقام معظم رهبری، در صدر اولویت های تولیدات صدا و سیمای مرکز زنجان برشمرد .

,

لطیفی با اشاره به اینکه پارسال 17درصد تولیدات این مرکز با بیش از ۶۰۰ ساعت برنامه در حوزه معارف بوده است، گفت: در نظر داریم امسال با برنامه ریزی های انجام شده میزان تولید این نوع برنامه ها را به 25درصد برسانیم.

,

وی اعتماد مردمی را مهترین سرمایه شبکه استانی اشراق دانست و براستفاده از این ظرفیت در پررنگ کردن مسایل معنوی و معارفی شبکه اشراق تاکید کرد.

,

انتهاتی پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه