اخبار داغ

محکومیت جنایت های وحشیانه رژیم سعودی به مردم یمن توسط علمای اهل سنت؛

آل سعود نوکر آمریکا و اسرائیل است/ سکوت در برابر استکبارجهانی جایز نیست/ کشتار مردم مظلوم یمن گناهی نابخشودنی است

آل سعود نوکر آمریکا و اسرائیل است/ سکوت در برابر استکبارجهانی جایز نیست/ کشتار مردم مظلوم یمن گناهی نابخشودنی است
علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل حامی اصلی گروه های تکفیری و صهیونیستی هستند، گفتند: حملات جنون آمیز آل سعود در یمن از سوی همه مسلمان و جامعه اهل سنت ایران محکوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، رژیم آل‌سعود از آن هنگامی که در یک توطئه حساب‌شده غربی صهیونیستی، عربستان را به اشغال خود درآورد و با به راه انداختن حمام خون بر مردم این سرزمین مسلط شد تا امروز جنایات بی‌شماری را علیه انسان‌های بیگناه مرتکب شده که اوج آن در سوریه، یمن و عراق است.
انجام چنین جنایت های وحشیانه و اقدامات ددمنشانه ای با حمایت های آمریکا و اسرائیل انجام می شود و می توان گفت آمریکا حامی اصلی گروه های تکفیری و صهیونیستی است.
در همین راستا جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان ضمن محکوم کردن جنایت های آل سعود در حق مردم مظلوم یمن گفتند: حملات عربستان به مردم یمن با حمایت های آمریکا و اسرائیل انجام می شود و سکوت در برابر جنایات های آل سعود جایز نیست.
 
سکوت در برابر جنایات های آل سعود جایز نیست
مولوی سلامی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون ضمن محکوم کردن جنایت های آل سعود در یمن اظهار کرد: این حرکات ددمنشانه آل سعود مغایر با قوانین شرعی و بین المللی است و سکوت در این خصوص خیانت محسوب می شود.
وی با بیان اینکه هر وجدان بیداری این اقدامات ددمنشانه را محکوم می کند، گفت: وحدت و همدلی امت اسلامی عاملی در شکست نقشه شوم دشمنان است.
عضو مجلس خبرگان رهبری جنایت های وحشیانه آل سعود را گناهی نابخشودنی دانست و افزود: آل سعود دست پرورده آمریکا و اسرائیل است.
 
سعودی ها نوکر آمریکا و اسرائیل هستند
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه ضمن محکوم کردن جنایت های آل سعود در یمن، این اقدام را عملی غیرانسانی برشمرد و ادامه داد: جامعه اهل سنت این جنایت ها را محکوم کرده زیرا این اقدامات با حمایت های آمریکا و اسرائیل انجام شده و مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند.
وی با بیان اینکه سعودی ها نوکر آمریکا و اسرائیل هستند، گفت: کسانی که خود را مدعی حقوق بشر می دانند امروز در برابر چنین جنایت های وحشیانه ای سکوت کرده، ما باید با همدلی و اتحاد بیشتر نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرده و توطئه آنان را خنثی کنیم.
ریگیان پور با بیان اینکه هوشیاری مسلمانان، بصیرت و همدلی مسلمانان قطعا زمینه یاس دشمن را فراهم می کند، ادامه داد: سکوت در برابر نسل کشی در یمن جایز نیست و گناهی نابخشودنی به شمار می رود.
 
آل سعود نوکر بی چون و چرای آمریکا هستند
مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در این خصوص اظهار کرد: استکبار جهانی به دنبال نابودی اسلام بوده و همواره نقشه ای تازه برای رسیدن به این هدف شوم خود می کشند که کشتار مسلمانان توسط مسلمین کثیف ترین نقشه آنان است.
وی افزود: آل سعود نوکر بی چون و چرای آمریکا است و برای خوش خدمتی به اربابان خود هرکاری می کنند، که کشتار زنان و کودکان بی گناه یمنی گوشه کوچکی از این خوش خدمتی های آنهاست.
امام جمعه اهل سنت سرباز با تاکید بر لزوم روشنگری عمومی برای دفاع از مردم مظلوم یمن، بیان کرد: سازمان های حقوق بشری و کشورهای که خود را حامی حقوق بشر میدانند چشمشان را بر روی اقدامات آل سعود بسته اند که این خود نشان دهنده همکاری بی چون و چرای آنان است.
وی ادامه داد: در حالی که زنان و کودکان یمنی در مناطق جنگ زده این کشور از گرسنگی یا با بمب های آل سعود می میرند تمام جهان چشمهایشان را بسته و این جنایات را نادیده میگیرند که لازم است ما علما به همراه رسانه های جمعی به یاری این مردم مظلوم شتافته و به آنان کمک کنیم.
رسولی زاده در ادامه با اشاره به اینکه کمک به مردم یمن وظیفه ای واجب برای هر مسلمان است، تصریح کرد: بی شک افرادی که با بی شرمی زنان و مردان و کودکان بی گناه یمنی را به خاک و خون می کشند مسلمان نبوده و بلکه دشمنان شماره یک اسلام هستند که باید همه ما با روشنگری و محکوم کردن اقدامات جنایت کارانه آنان، برای دفاع از این مردم کاری کنیم.
به گزارش عصرهامون در همین راستا قرار است بعدازظهر امروز سه شنبه ساعت15 تجمعی در دانشگاه شهید مطهری زاهدان در راستای حمایت ازمردم یمن توسط دانشجویان بسیجی شیعه و سنی پایتخت وحدت کشور برگزار شود و شرکت کنندگان با سردادن شعارهای  "مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آل سعود و مرگ بر صهیونیسم " انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل اعلام کنند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
, سکوت در برابر جنایات های آل سعود جایز نیست,
, عصرهامون ,
, ،,
,
,
, سعودی ها نوکر آمریکا و اسرائیل هستند,
, ،,
,
,
,
, آل سعود نوکر بی چون و چرای آمریکا هستند,
, عصرهامون ,
,
,
,
, ،,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه