اخبار داغ

فرمانده سپاه بوکان عنوان کرد:

۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بوکان برگزار می شود

۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بوکان برگزار می شود
فرمانده سپاه شهرستان بوکان از برگزاری ۲۰۰ برنامه مختلف به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، اظهار کرد: در حالی وارد سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج می شویم که این نهاد در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، نظامی و سازندگی کشور پیشتاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی گفت: برای پاسداشت هفته بسیج و تجلیل از جانفشانی بسیجیان، ۲۰۰ برنامه در ۱۷ سرفصل توسط پایگاه های مقاومت بسیج، اقشار مختلف مردم و بسیج ادارات برگزار می شود.

,

جمشیدی افزود: شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است و همزمانی این مناسبت با هفته وحدت سبب شده که محور برنامه هایی که برگزار می شود با سمت و سوی ۴۰ سالگی انقلاب و اتحاد باشد.

,

فرمانده سپاه بوکان در تشریح برنامه های هفته بسیج عنوان کرد: برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی در مساجد، گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، همایش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی از جمله برنامه های مورد نظر است.

,

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی همچنین از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر ماه خبر داد و افزود: بسیجیان بوکان در روز ۵ اذر با حضور گسترده خود در تجمع شکوه مقاومت بار دیگر با ارمان های رهبر کبیر انقلاب و نایب بر حق او تجدید پیمان خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه