اخبار داغ

رییس سازمان فضای مجازی بسیج خبر داد:

برگزاری رویداد رقابتی 48 ساعته در نخستین همایش فعلان فضای مجازی بسیج

برگزاری رویداد رقابتی 48 ساعته در نخستین همایش فعلان فضای مجازی بسیج
نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج به همراه رویداد 48 ساعته فناوری اطلاعات، نمایشگاه محصولات دیجیتال و همایش علمی فعالان فضای مجازی برگزار می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم معین رییس سازمان فضای مجازی بسیج، ضمن اشاره به برگزاری نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج در روز های هشتم، نهم و دهم آذر ماه تاکید کرد: در رویداد رقابتی که از ساعت نه صبح روز هشتم آذر ماه آغاز شده و تا ساعت نه صبح روز دهم آذر ماه ادامه دارد، 96 تیم از 32 استان در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن به صورت 48 ساعته در سالن ورزشی «پنج آذر» با یکدیگر رقابت می کنند و سه تیم منتخب هیات داوران در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی همچنین اظهار داشت: افتتاحیه رویداد با سخنرانی سردار غیب پرور فرماندهی محترم سازمان بسیج مستضعفین آغاز خواهد شد و ایشان موضوع اصلی رقابت تیم ها در تولید محتوا را اعلام خواهند کرد. در این رویداد از هر استان یک تیم تولید کننده اپ، یک تیم تولید کننده گیم و یک تیم انیمیشن ساز از فعالان فضای مجازی بسیج حضور خواهند داشت.
,
 
,
معین در ادامه گفت: همایش عملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور بیش از 800 نفر از 32 استان کشور به همراه شرکت کنندگان در رویداد؛ از ساعت 14 روز دهم آذر ماه تا ساعت 17:30 در سالن بصیرت لانه جاسوسی با محوریت سخنرانی آموزشی کارشناسان حوزه فضای مجازی برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: مراسم اختتامیه همایش از ساعت 16:30 الی 21:30 در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شده و شامل تقدیر از نه تیم برگزیده رویداد در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن، تقدیر از فعالان برگزیده سال 1397 سازمان فضای مجازی بسیج، تقدیر از خانواده دوتن از شهدای گرانقدر انقلاب و همچنین سخنرانی دوتن از مسئولین بلندپایه کشوری و لشکری خواهد بود. در این مراسم میهمانان ویژه ای از مسئولان حوزه فضای مجازی و حوزه فرهنگی کشور حضور خواهند دشت. 
,
 
,
معین در پایان تاکید کرد: همچنین نمایشگاه دست آوردهای بسیج در عرصه فضای مجازی در روز دهم  آذر ماه همزمان با برگزاری همایش علمی فعلان فضای مجازی بسیج و همایش اختتامیه از ساعت 15 الی 21  در محل ورودی سالن بصیرت لانه جاسوسی برپا خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه