اخبار داغ

اقدام تحریک آمیز وزیر صهیونیسیتی برای برافروختن آتش جنگ مذهبی در بیت المقدس

اقدام تحریک آمیز وزیر صهیونیسیتی برای برافروختن آتش جنگ مذهبی در بیت المقدس
وزیر رژیم اشغالگر قدس به همراه عده ای صهیونیست های افراطی با هدف تحریک به اعمال زور از مسجدالاقصی عبور کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  در خبرها آمده است اوری آریل (Uri Ariel)، وزیر کشاورزی و توسعه روستایی رژیم اشغالگر قدس و ده ها تن از صهیونیست های افراطی با زور و در اقدامی تحریک آمیز از مسجدالاقصی ، این مکان با حساسیت بسیار (شامل قانون محدودیت تردد) عبور کرد.
truth  با بیان اینکه اسرائیل قصد دارد جنگ مذهبی را احیا کند، در این رابطه نوشت: مقامات فلسطین گفتند که پس از اینکه یک وزیر اسرائیلی به زور با یک گروه افراطی از محوطه مسجدالاقصی عبور کرد، آتش جنگ مذهبی را برافروخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
, truth  با بیان اینکه , truth ,
یوسف المحمود، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین، گفت: "تجاوز به مسجدالاقصی، یک جنایت جهنمی است که توسط ایدئولوژی تروریستی انجام شد."
,
 
,
مسجدالاقصی واقع در بخش شرقی شهر بیت المقدس جزء سومین مکان مقدس مسلمانان است و تهاجم های اخیر رژیم صهیونیستی برخوردهای شدیدی را میان فلسطینی ها و نیروهای اسرائیلی ایجاد کرده است.
,
 
,
محمود گفت که حرکت انجام شده بر اساس دستورالعمل های رژیم صهیونیستی در متلاطم کردن روزانه ی مسجدالاقصی صورت گرفته است.
,
 
,
وی افزود: "هر کسی که در ایجاد این تلاطم در مساجد و کلیساهای بیت المقدس شرکت کند، نمایانگر این ایدئولوژی خونین است."وزیر اسرائیل پیش از این نیز در ماه سپتامبر از مسجدالاقصی دیدن کرده بود.
,
 
,
طی چند ماه اخیر، تعدادی از قانونگذاران اسرائیلی این متلاطم کردن مکان های مقدس را افزایش داده اند.
,
 
,
این جریان ها پس از تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالی در ماه جولای مبنی بر لغو محدودیت دسترسی به این مکان ها که از ماه اکتبر سال 2015 انجام شده بود، به قانونگذاران صهیونیستی اجازه داد تا هر سه ماه یک بار از مکان مقدس بازدید کنند.
,
 
,
اکثر اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) افراط گرایان جناح راست هستند که به منظور ساخت یک معبد یهودی از تخریب مکان اسلامی حمایت می کنند.
,
 
,
این تهاجم، پس از به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی از سوی ترامپ و انتقال سفارت آمریکا به شهر اشغالی همچنان منجر به تنش ادامه دار در مناطق اشغالی فلسطین می شود.
,
 
,
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فسلطین، به خاطر خشم از این اقدام ترامپ، دولت وی را تحریم کرد و گفت که واشنگتن دیگر به عنوان تنها میانجی در دهه های درگیری با اسرائیل واجد شرایط خدمت کردن نیست.
,
 
,
 
,
معصومه میرحسینی - تیتریک
, معصومه میرحسینی - تیتریک,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه