اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد در دیدار جمعی از بسیجیان:

بخش مهمی از صلابت و انسجام کشور مرهون تفکر بسیجی است

بخش مهمی از صلابت و انسجام کشور مرهون تفکر بسیجی است
امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه بخش مهمی از صلابت و انسجام کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت: باید تفکر بسیجی بر همه صحنه ها حاکم شود و همه بدانند که تنها راه نجات کشور تفکر بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علی ناهیدی، پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان و مسئولان خلیل آباد به مناسبت هفته بسیج در نمازخانه سپاه خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی عملکرد بسیج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه بسیجیان نه به قدرت ظاهری رسیده اند نه بعضا قدر آنها دانسته شد و نه از آنها قدردانی شد، خاطرنشان کرد: چیزی که می تواند این نظام را نجات دهد تفکر بسیجی است که باید در کشور فراگیر باشد این فرهنگ است که می توانند تحریم های شدید امریکا را خنثی کند.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه در بخش های مختلف سازندگی امداد و نجات و در صحنه های مختلف همواره بسیج فعال بوده است، تصریح کرد: در یک تشکیلات میلیونی ممکن است یک شخص در جایی درست عمل نکند و نباید به صورت موردی یک شخص یا یک نهاد را متهم به تندروی کنیم.

,

وی ادامه داد: هرچه جلوتر می رویم به لحاظ جنایاتی که امریکا و استکبار می کند متوجه می شویم که حق با بسیج است و باید این راه را ادامه و تفکر بسیجی را گسترش داد.

,

ناهیدی با بیان اینکه دشمن به روش های مختلف در صدد تضعیف بسیج است و دشمن می داند که از سمت بسیج دارد ضربه می خورد، اذعان کرد: بسیج مستضعفین همواره در کنار دستگاههای اجرایی به عنوان کمک کننده و بازوی امین  ملت و دولت بوده و هست.

,

وی با تاکید بر اینکه باید تفکر بسیجی بر همه صحنه ها حاکم شود و همه بدانند که تنها راه نجات کشور تفکر بسیجی است، عنوان کرد: تلاش بسیج در حوادث سال های گذشته و دیگر اوقات قابل تقدیر است.

,

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه گرامیداشت بسیج یعنی گرامیداشت مردانگی و پاسداشت بسیجیان تضمین کننده آینده نظام اسلامی است، تشریح کرد: بسیج احتیاجی به تجلیل ندارد بلکه این ما هستیم که به بسیج نیازمند هستیم.

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه حضور بسیج در همه صحنه ها لازم و ضروری است و جنگ هشت ساله دفاع مقدس این واقعیت را مشخص کرد، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از ثبات، صلابت، انسجام و وحدت امروز مرهون حضور بسیج است.

,

 

,

بسیج در عرصه های مختلف حضوری فعال دارد

, بسیج در عرصه های مختلف حضوری فعال دارد,

ابوالفضل فتوحی در این مراسم با بیان اینکه تقارن هفته وحدت و هفته بسیج را به فال نیک می گیریم، اظهار داشت: امیدواریم در هفته بسیج بتوانیم نمایش کوچکی از برنامه های طول سال ارائه بدهیم.

,

وی با بیان اینکه تلاش مجموعه سپاه این است که مجموعه بسیج بتواند پویایی و بصیرت خود را نسبت به اقتضائات زمانی پیدا کند، تصریح کرد: آنچه را که نیاز است در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام خواهیم داد و تلاش می کنیم فعالیت خودمان را در جهت فراهم کردن حضورت حداکثری مردم در زمینه های مختلف انجام دهیم.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه بسیج در زمینه های سازندگی، محرومیت زدایی، دفاعی، امنیتی، بصیرتی، فرهنگی، آموزشی و ... حضوری فعال دارد، اذعان کرد: نگاه سپاه و بسیج برای حضور در عرصه های مختلف رقابت با دستگاه های اجرایی نیست بلکه نگاه همکاری و مساعدت دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه