اخبار داغ

در چهاردهمین جلسه کمیته اشتغال مطرح شد؛

تحقق 45 درصدی تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی

تحقق 45 درصدی تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند گفت: دستگاه‌های اجرایی تعداد 3 هزار و 24 نفر تعهد اشتغال داشتند که تاکنون یک هزار و 385 نفر ثبت شده و تنها 45 درصد تعهدات محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، چهاردهمین جلسه کمیته اشتغال بیرجند صبح امروز در فرمانداری بیرجند با حضور فرماندار و دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  چهاردهمین جلسه کمیته اشتغال بیرجند صبح امروز در فرمانداری بیرجند با حضور فرماندار و دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.,
 
,
سید حسن شریفی مقدم سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند در این جلسه اظهار کرد: طبق مصوبه جلسه قبل برای جلوگیری از انحراف تسهیلات، مقرر شد هفته‌ای یک بار از طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری بازدید انجام شود.
,
 
,
وی با بیان این‌که مهرماه امسال تیم نظارت از طرح‌های اشتغال تشکیل شد، افزود: تعداد 7 روز بازدید از 45 طرح اشتغال انجام شده و گزارشات نیز به فرمانداری ارسال شده که به جز یک طرح بقیه مشکلی نداشته است.
,
 
,
اتاق فکر فرمانداری برای طرح‌های اشتغال‌زا
, اتاق فکر فرمانداری برای طرح‌های اشتغال‌زا, اتاق فکر فرمانداری برای طرح‌های اشتغال‌زا,
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند گفت: اتاق فکر فرمانداری برای طرح‌های اشتغال‌زا هفته آینده تشکیل خواهد شد.
,
 
,
شریفی‌مقدم تصریح کرد: با پیگیری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل 124 طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری با اعتبار 41 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
,
 
,
وی با بیان این‌که بیشترین تسهیلات پرداختی مربوط به اداره جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی بوده است، افزود: دستگاه‌های اجرایی تعداد 3 هزار و 24 نفر تعهد اشتغال داشتند که تاکنون یک هزار و 385 نفر ثبت شده و 45 درصد تعهدات محقق شده است.
,
 
,
دستگاه‌های اجرایی به بیش از 50 درصد تعهدات خود عمل کرده‌اند
, دستگاه‌های اجرایی به بیش از 50 درصد تعهدات خود عمل کرده‌اند, دستگاه‌های اجرایی به بیش از 50 درصد تعهدات خود عمل کرده‌اند,
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند گفت: همه دستگاه‌های اجرایی بیش از 50 درصد به تعهدات خود عمل کرده‌اند به جز سازمان زندان‌ها، میراث فرهنگی، شهرداری، تعاون روستایی و راه و شهرسازی که در این زمینه همکاری لازم را نداشته‌اند.
,
 
,
شریفی‌مقدم به مشاغل خانگی اشاره و خاطرنشان کرد:  472 مجوز مشاغل خانگی صادر شده و تمام آن‌ها نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد 144 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.
,
 
,
بانک ملی بیشترین و بانک تجارت کمترین میزان مشارکت در پرداخت تسهیلات را داشته‌اند
, بانک ملی بیشترین و بانک تجارت کمترین میزان مشارکت در پرداخت تسهیلات را داشته‌اند, بانک ملی بیشترین و بانک تجارت کمترین میزان مشارکت در پرداخت تسهیلات را داشته‌اند,
وی افزود: از بین بانک‌های عامل که برای تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شده‌اند بانک ملی با 40 درصد پرداختی بیشترین مشارکت و بانک تجارت با یک نفر پرداختی از 65 معرفی شده کمترین میزان مشارکت را داشته است.
,
 
,
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیرجند به تسهیلات اشتغال بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 97 کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: 234 طرح با اعتبار 5 میلیارد و 800 میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد 61 طرح با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
,
 
,
سید حمیدرضا حسینی رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک بیرجند نیز در این جلسه، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است.
,
 
,
چک صیاد یکی از مشکلات جامعه هدف کمیته امداد
, چک صیاد یکی از مشکلات جامعه هدف کمیته امداد, چک صیاد یکی از مشکلات جامعه هدف کمیته امداد,
وی یکی از مشکلات جامعه هدف کمیته امداد را چک صیاد بیان کرد و گفت: سهمیه کمیته امداد از محل جذب تبصره 16 به میزان 6 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که 6 میلیارد و 100 میلیون تومان ابلاغ شده است.
,
 
,
رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک بیرجند گفت: تعداد 297 نفر با اعتبار بیش از 5 میلیارد و 125 میلیون تومان برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند که تعداد 160 نفر با اعتبار 2 میلیارد و 852 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
,
 
,
حسنعلی فولادی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیرجند نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: میراث فرهنگی بیرجند سال گذشته 48 نفر تعهد اشتغال داشته است که امسال با جهش 300 نفری مواجه است و همکاری دستگاه‌ها را می‌طلبد.
,
 
,
بعید بودن تحقق اشتغال 300 نفری میراث فرهنگی
, بعید بودن تحقق اشتغال 300 نفری میراث فرهنگی, بعید بودن تحقق اشتغال 300 نفری میراث فرهنگی,
وی افزود: امکان تحقق تعهد اشتغال 300 نفری میراث فرهنگی تا پایان سال بعید به نظر می‌رسد.
,
 
,
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیرجند با اشاره به این‌که یکی از مشکلات فعالان بخش صنایع دستی اخذ تسهیلات است، گفت: فعالیت در حوزه صنایع دستی در سطح شهرستان خوب است به طوری که هر سه هفته یک کارگاه صنایع دستی در سطح شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه