اخبار داغ

نظر اعضای شورا در مورد افشانی

نظر اعضای شورا در مورد افشانی
اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را در مورد شهردار سابق پایتخت بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعضای شورای شهر تهران پس از استماع گزارش عملکرد شش ماهه افشانی در شهرداری تهران به بیان نکته نظرات خود پرداختند و احمد مسجدجامعی با بیان اینکه خوشحال هستیم که حناچی شهردار تهران از معاونین افشانی بوده است، گفت: اجازه دهید که از این به بعد حناچی را به عنوان شهردار تهران خطاب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط و ابهاماتی که قانون منع بکارگیری بازنشستگان داشت اما افشانی تا روز آخر فعال بوده و بهترین ارتباط را با شورای شهر داشت و اجازه نداد که این مسائل فاصله‌ای را بین شورا و شهرداری ایجاد کند، افزود: آقای افشانی به هویت شهر تهران توجه زیادی داشت و بازدیدهای مختلفی را از نقاط مختلف تهران داشت و امیدوارم این نگاه ویژه به تهران ادامه داشته باشد.
,
 
,
در ادامه حسن رسولی با بیان اینکه آقای افشانی زمانی شهردار تهران شد که وضعیت شهرداری بسیار ملتهب بود، گفت: افشانی توانست همچنان که با قرارگاه خاتم، ارتش و ... تعامل خوب برقرار کند، هویت اصلاح طلبانه خود را نیز حفظ کند و من به عنوان خزانه دار شورا شهادت می‌دهم که افشانی اهل رانت و باج دادن نبود اما فضای مجازی به افشانی جفا کرد.
,
 
,
در ادامه محمود میرلوحی نیز با بیان اینکه به پاکدستی افشانی شهادت می‌دهم، تصریح کرد: رسانه‌های منتقد عنوان می‌کنند که چرا شهر آنگونه که ادعا می‌شود اداره نمی‌شود اما از آنها می‌خواهم که شش ماهه گذشته شهر را با توجه به وضعیت کشور و مشکلات باقیمانده از قبل رصد کنند.
,
 
,
در ادامه الهام فخاری نیز با بیان اینکه افشانی در حالی شهردار شد که بسیاری از پروژه‌ها راکد مانده بود، تصریح کرد: شهردار تهران به دور از حزب گرایی فعالیت می‌کرد و به غیر از آن انتصاب خارج از ساعت کاری یک مدیر قانون مدار بود.
,
 
,
در ادامه محمد سالاری نیز با بیان اینکه علی رغم تلاش‌هایی که شده شهروندان از مدیریت شهری راضی نیستند، گفت: این شرایطی که داریم حق شهروندانی که ساعت‌ها پای صندوق رأی ایستادند، نیست و امیدواریم با آمدن حناچی وضعیت بهتر شود.
,
 
,
همچنین شهربانو امانی نیز گفت:  کسانی که اعتقاد دارند که مدیریت فعلی خوب نیست چرا از مدیریت 12 ساله شهردار قبلی چیزی نمی‌نویسند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه