اخبار داغ

با وجود آمادگی عادل بزدوده؛

نمی‌گذارند اسرار کتاب قرمز فاش شود/ ایستادن پای جوانان تئاتری

نمی‌گذارند اسرار کتاب قرمز فاش شود/ ایستادن پای جوانان تئاتری
عادل بزدوده می گوید با وجود اجرای نمایش «اسرار کتاب قرمز» در جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک، هنوز وضعیت اجرای عمومی این اثر مشخص نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل بزدوده مدرس و کارگردان تئاتر درباره فعالیت های خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: بعد از اینکه نمایش «اسرار کتاب قرمز» را در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه بردم با آقای سعید اسدی رییس مجموعه تئاتر شهر برای اجرای عمومی این اثر در سالن اصلی گفتگویی داشتیم ولی وضعیت مشخص نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: آمادگی این را دارم که نمایش «اسرار کتاب قرمز» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر یا سالنی که فراخور اجرای این نمایش باشد، اجرا کنم.

,

بزدوده با اشاره به مشخص نبودن وضعیت اجرای عمومی «اسرار کتاب قرمز»، اظهار کرد: با گروهی از هنرمندان جوان در این نمایش همکاری داشتم و بعید می دانم که بتوان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر مخاطب جذب کرد به همین دلیل مایل بودم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا کنم ولی شرایط فراهم نیست.

,

کارگردان «اسرار کتاب قرمز» یادآور شد: این نمایش را برای اجرا در جشنواره بین الملل تئاتر کودک و نوجوان همدان ارایه دادم ولی بدون بیان دلیل، این اثر پذیرفته نشد.

,

این هنرمند عرصه تئاتر با بیان اینکه نمایشنامه «کی می خواد از روی پل رد بشه» را بر اساس کتابی چاپ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده اجرا کرده است، افزود: این نمایشنامه با وجود اینکه برای اجرا توسط کانون تصویب شده است ولی باز هم می گویند که بودجه تولید و اجرای این اثر را ندارند.

,

بزدوده در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه برای کارهای کودک و نوجوانی که چهره ندارند اسپانسر وارد عمل نمی شود پس باید نهادهای مرتبط همراهی کنند، تاکید کرد: من آنقدر جوان های توانمند و با استعداد تئاتری را دوست دارم که تمایلی به استفاده از چهره ها در کارهایم ندارم و تلاش می کنم پای جوانان تئاتری بایستم.

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه