اخبار داغ

۲ کشته در حادثه در پتروشیمی ارومیه

۲ کشته در حادثه در پتروشیمی ارومیه
وقوع حادثه در پتروشیمی ارومیه متاسفانه منجر به درگذشت دو نفر از کارکنان این مجتمع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت نفت، علیرضا نریمان‌نژاد، معاون مدیریت ایمنی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: متاسفانه روز یکشنبه (۲۷ آبان ماه) دو نفر از کارکنان بهره‌بردار پتروشیمی ارومیه در واحد ملامین این مجتمع هنگام تمیزکاری و تخلیه ضایعات جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: واحد ملامین پتروشیمی ارومیه دارای دو دستگاه فیلتر (با تعداد ۳۸۰ المان) است و به شکلی طراحی شده که فقط یکی از آنها در سرویس است و دیگری در حال استندبای قرار دارد. روز یکشنبه افزایش فشار واحد سبب شد فیلتر استندبای در سرویس قرار گیرد و دو نفر از کارکنان واحد بهره‌برداری برای عملیات تمیزکاری المان‌ها وارد بخش زیرین فیلتر شدند که ناگهان در اثر سقوط تعدادی المان این حادثه رخ داد.
,
 
,
معاون مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی  از اعزام گروهی متشکل از نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و یکی از هلدینگ های پتروشیمی برای بررسی بیشتر این حادثه به ارومیه خبر داد.
,
 
,
یوسف غنی‌زاده، رئیس روابط عمومی پتروشیمی ارومیه نیز در این باره گفت: این اتفاق ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه روز یکشنبه رخ داد که تلاش بسیاری برای نجات این همکاران انجام شد، اما متاسفانه این ۲ نفر جان باختند. در این حادثه انفجاری رخ نداد و مشکلی در روند تولید این شرکت ایجاد نشد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه