اخبار داغ

معاون اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی خبر داد:

ارائه 180000 عنوان کتاب در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد

ارائه 180000 عنوان کتاب در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد
معاون اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی گفت: در زمان برپایی نمایشگاه کتاب، توسط ناشران داخلی۱۵۰ هزار عنوان کتاب و ۲۹ هزار عنوان کتاب توسط ناشران خارجی در اختیار و دسترس علاقمندان و دوستداران کتاب قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ افشین تحفه‌گر پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: خراسان رضوی همه ساله با حدود 4 هزارعنوان کتاب پس از تهران بیشترین آثار منتشره در کشور را دارد که این امر می‌طلبد در ترویج فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش تلاش شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

تحفه‌گر با بیان اینکه  امسال بن‌های کتاب با 20 درصد تخفیف ارائه می شود و عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند، یادآور شد: ناشران کتب نیز از 10 تا 20 درصد تخفیف برای نمایشگاه درنظر گرفتند که در نتیجه همشهریان می‌توانند از تخفیف 40 درصدی بن کتاب ها بهره‌مند شود.  

,

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته نظارت جدی در زمینه عرضه کتاب قاچاق یا کتابی که خارج از ضابطه معمول چاپ شده باشد، داریم.

,

وی افزود: در زمان برپایی نمایشگاه کتاب،  توسط ناشران داخلی۱۵۰ هزار عنوان کتاب و ۲۹ هزار عنوان کتاب توسط ناشران خارجی در اختیار و دسترس علاقمندان و دوستداران کتاب قرار میگیرد.

,

لازم به ذکر است این نمایشگاه از جمعه ۲ آذرماه به‌مدت یک هفته آغاز می‌شود، و ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۱ است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه