اخبار داغ

امام‌جمعه اهل سنت نصرآباد تربت جام:

آل‌سعود با کشتار کودکان یمنی چهره پلیدش را نمایان کرد

آل‌سعود با کشتار کودکان یمنی چهره پلیدش را نمایان کرد
امام‌جمعه اهل سنت نصرآباد تربت جام گفت: آل‌سعود با کشتار کودکان یمنی چهره پلیدش را نمایان کرد و آن‌ها تنها مدعی خادم الحرمین هستند ولی دست به کشتار مسلمانان می‌زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی امان‌الله برزگر در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: کاری که آل سعود با افراد بی‌پناه یمن می‌کند بسیار زشت و غیرانسانی است، افرادی که خود را خادم‌الحرمین می‌دانند می‌بایست به مسلمانان کمک کنند نه اینکه آن‌ها و فرزندانشان را قتل‌عام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه آل‌سعود با کشتار کودکان یمنی چهره پلیدش را نمایان کرد افزود: امام خمینی(ره) این هفته را وحدت نام‌گذاری کردند و رهبری نیز هرساله به‌تبع دستور ایشان، کنفرانس وحدت اسلامی را در ایران با حضور نمایندگان مسلمانان از اکثر کشورهای اسلامی برپا می‌کنند.

,

امام‌جمعه اهل سنت نصرآباد تأکید کرد: با برپایی سالانه این کنفرانس ما مسلمانان وحدت، انسجام و یکپارچگی را احساس می‌کنیم؛ آل سعود که خود را خادم خانه خدا می‌کنند باید از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کند تا بدین واسطه بتوانیم ما مسلمانان به‌عنوان ید واحده در مقابل دشمنان باشیم.

,

مولوی برزگر با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام همچون آمریکا، اسرائیل و انگلیس متحد شدند که علیه ما مسلمانان اقدامی انجام دهند، گفت: ما مسلمانان 95 درصد با یکدیگر اشتراک داریم و تنها اختلافات جزئی میان ما وجود دارد، متأسفانه آل سعود دولت قاصب اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد، این اقدامات است که چهره دشمنان را روزبه‌روز برملا می‌سازد.

,

وی ادامه داد: امیدواریم افرادی که به اسم اسلام علیه اسلام عمل می‌کنند ریشه‌شان نابود گردد تا مسلمانان ید واحده باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه