اخبار داغ

هفته دهم لیگ دوفوتبال :

شکست سنگین نفت و گازگچساران درسیرجان/روند ناکامی نفتی ها همچنان ادامه دارد!

شکست سنگین نفت و گازگچساران درسیرجان/روند ناکامی نفتی ها همچنان ادامه دارد!
تیم نفت و گازگچساران در هفته دهم از رقابت های لیگ دو فوتبال کشور دریک دیدار حساس مقابل آرمان گهرسیرجان شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از آفتاب جنوب،از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته دهم این رقابت ها دو تیم نفت و گازگچساران و آرمان گهرسیرجان مقابل هم صف آرایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

دراین دیدار که عصر امروز در استادیوم تختی سیرجان برگزار شد، نفتی های میهمان با نتیجه سنگین سه برصفر شکست خوردند تا همچنان نوار ناکامی های این تیم پابرجا بماند.

,

با این تفاسیر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام 9بازی، 3 برد، 3 مساوی، 3 باخت و با کسب 12 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است؛تیم نفت وگاز گچساران نیزدر دیدار قبلی خود با تیم مس شهربابک به تساوی بدون گل دست یافته بود.

,

تیم نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها با تیم های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر،پاس همدان، بعثت کرمانشاه،نیروی زمینی تهران،خیبر خرم آباد،شهدای بابلسر،نفت امیدیه، شهرداری فومن،پرسپولیس گناوه وشهرداری بندرعباس در گروه دوم رقابت ها قرار دارد.

,

تیم های چوکا تاش،اتحاد کامیاران،شهرداری بم،مس نوین کرمان،استقلال اهواز،کاسپین قزوین،شهرداری همدان،فولاد نوین اهواز،داماش ایرانیان،مقاومت تهران،سردار بوکان،خوشه طلایی ساوه و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

, ،,

از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم هم از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کند،از هر گروه نیز2 تیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد که باید دید نفتی های گچساران در پایان این رقابت ها می توانند همچون فصل های گذشته در جمع مدعیان صعود به لیگ یک قراربگیرد.

,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه