اخبار داغ

فعال فضای مجازی:

به عشق رهبرم چشمانم را روی همه تهدیدها می بندم

به عشق رهبرم چشمانم را روی همه تهدیدها می بندم
هکر کلاه سفید لرستانی گفت: از طرف دشمنان تهدیدهایی زیادی شده ام ولی در راه انقلاب و به عشق رهبرم روی همه تهدیدها چشم هایم را می بندم و دوست دارم تاجایی که توان داشته باشم در این عرصه کارم را ادامه دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آرمین راد هکر و نخبه لرستانی در حاشیه سفر به زادگاهش در گفت وگو با خبرنگار سفیرافلاک با بیان این که اکثر طرفداران من در صفحه مجازی لرستانی ها هستند، اظهارداشت: قلباً مردم لرستان را خیلی دوست دارم ان شالله که توانسته باشم با کارهایم دل مردم را شاد کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

این جوان نخبه با اشاره به حادثه تروریستی دوماهه گذشته در اهواز گفت: بعد از حادثه تروریستی اهواز اعضای گروهک الاحوازیه با انتشار پست هایی به  شهدای این حادثه اهانت می کردند که ما توانستیم صفحات شان را از بین بردیم و اولین انتقام مجازی را از این گروهک بگیریم.

,

 

,

راد با اشاره به نفوذ و پیدا کردن صفحه اینستاگرام رژیم منحوس اسرائیل گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از نظر ماهیچی نیست به طوری که صفحه رسمی رژیم غاصب صهیونیستی نتوانست امنیت خود را حفظ کند و پسورد آن به دست ما افتاد و این امر همه اقتدار آن ها را زیرسوال برد.

,

 

,

وی با بیان این که هرکس تخصصی دارد باید در راه اعتقادات و کشورش استفاده کند،گفت: چون عاشق دین، کشور و رهبرم هستم دوست دارم از تخصصم در همین راه استفاده کنم.

,

 

,

به گفته وی برخی افراد فریب خورده خارج نشین سعی در پمپاژخبری و ناامید کردن مردم دارند که ما صفحات آن ها را مورد هدف خود قرارمی دهیم.

,

 

,

این نخبه لرستانی با بیان این که در حوزه جنگ نرم کارهای زیادی انجام داده ایم، اظهارداشت: امروز گروهک تروریستی منافقین و یا به اصطلاح مجاهدین خلق از ماهیت تروریستی خود کم کم خارج شده اند و در فضای مجازی می خواهند گذشته تروریستی شان را یادها ببرند اما ما با زدن هشتگ های مختلف جنایات این گروهک را به گوش مردم می رسانیم.

,

 

,

 راد با اشاره از دسترس خارج کردن بیش از 2هزار صفحه اینستاگرامی موهن به ساحت مقدس آل الله وانقلاب گفت: بعد ازهک صفحه اینستاگرامی گروهک تروریستی الاحوازیه مورد استقبال اقشارمختلف مردم قرار گرفتیم و باعث خوشحال آن ها شد به طوری که تشکرسردار سلامی قشنگ ترین لحظه زندگی ام بود.

,

 

,

وی با بیان این که ماهر مشکلی هم که داشته باشیم خودمان آن را حل خواهیم کرد، گفت:  وطن فروشان و بیگانگان برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور سرمایه گذاری های زیادی کرده اند اما ما به آن ها اجازه چنین کاری نمی دهیم.

,

 

,

این فعال فضای مجازی با اشاره به دروغ پراکنی برخی کانال های معاند نظام گفت: کانال های اطلاع رسانی از طرف خارج نشین ها حمایت می شوند که اخبار دروغ  منتشر کنند که واقعا صحت ندارد وظیفه ما شفاف سازی برای مردم است.

,

 

,

راد خاطرنشان کرد: خانمی که در آن طرف دنیا بانوان ایرانی را به بی حجابی ترویج می کند دلش برای ما نسوخته هدفش چیزی دیگری است وظیفه ما روشنگری در این زمینه است و نسل جوان ما باید بدانند این حرف ها از کجا نشات گرفته است.

,

 

,

وی با اشاره به علاقه و ارادت خاص به مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا را خیلی دوست دارم  و آتش به اختیار فقط سلاح به دست گرفتن نیست بلکه باید روی موضوع تفکر کنیم وجایی که مسئولان نتوانسته اند کاری را پیش ببرند ما کار کنیم وآتش به اختیارعمل کنیم.

,

 

,

این نخبه لرستانی گفت: خط قرمز من اهل بیت و رهبری است من در این راه نبودم  و آدم بی تفاوتی بودم ولی وقتی هجمه ها را  دیدم انصاف نبود وارد این راه نشوم و از تخصصم استفاده نکنم.

,

 

,

وی اظهارداشت: از طرف دشمنان تهدیدهای زیادی شده ام ولی در راه انقلاب و به عشق رهبرم روی همه تهدیدها چشم هایم را می بندم و دوست دارم تاجایی که توان داشته باشم در این عرصه کارم را ادامه دهم. 

,

 

,

راد با بیان این که به لر بودنم افتخار می کنم، گفت: ان شالله یک روز بتوانم به استان لرستان برگردم  به مردم استانم خدمت کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه