اخبار داغ

تساوی شاگردان کی‌روش مقابل ونزوئلا

تساوی شاگردان کی‌روش مقابل ونزوئلا
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی مقابل ونزوئلا به تساوی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه از ساعت ۱۹ امروز(سه‌شنبه) در دوحه قطر به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و در پایان به تساوی یک بر یک رسید. تک گل ایران در این بازی را علی‌ قلی‌زاده به ثمر رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نیمه اول:

,

جدی‌ترین موقعیت ایران در دقیقه ۱۰ توسط سردار آزمون از دست رفت و در حالی که قلی‌زاده با حرکتی انفجاری، آزمون را در یک قدمی دروازه صاحب موقعیت تک‌به تک کرده بود، دروازه‌بان ونزوئلا توپ را به طرز عجیبی مهار کرد و مانع از گلزنی آزمون شد.

,

اولین گل بازی در دقیقه ۳۵ توسط ماچیس برای ونزوئلا به ثمر رسید و این بازیکن روی ضد حمله و با جای گذاشتن مدافع پیش‌روی خود، توپ را از زیر دستان عابدزاده وارد دروازه ایران کرد.

,

در دقیقه ۴۳، علی‌ قلی‌زاده که ستاره تیم ملی ایران در نیمه نخست بود با حرکتی تکنیکی بعد از دریبل دو بازیکن حریف، با شوتی زمینی و دقیق، بازی را به تساوی کشاند.

,

نیمه دوم:

,

مهدی طارمی در دقیقه ۴۹، با توپ‌ربایی صاحب موقعیت تک‌به‌تک شد اما ضربه او را دروازه‌بان ونزوئلا مهار کرد.

,

در دقیقه ۵۳، داور مسابقه با به‌هم خوردن تعادل طارمی در محوطه جریمه ونزوئلا، پنالتی اعلام کرد اما بعد از استفاده از سیستم VAR، نظر او برگشت.

,

در ادامه نیز بازیکن ونزوئلا در دقیقه ۶۵ دروازه‌ ایران را باز کرد اما کمک داور معتقد بود این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

,

در دقایق بعدی نیز دو تیم بازی پایاپایی داشتند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری برای ایران و ونزوئلا از دست رفت تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

,

ترکیب تیم ملی ایران: امیر عابدزاده، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، سید مجید حسینی، میلاد محمدی، وحید امیری، علی قلی زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی و سامان قدوس

,

کی‌روش در این بازی ۶ تعویض انجام داد و کریم انصاری‌فرد به جای سردار آزمون، مهدی ترابی به جای وحید امیری، اشکان دژاگه به جای علی قلی‌زاده، مسعود شجاعی به جای سامان قدوس، صادق محرمی به جای رامین رضائیان و کاوه رضایی به جای مهدی طارمی به میدان آمدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه