اخبار داغ

فرمانده سپاه بجستان:

فرمانبرداری از مقام معظم رهبری، بسیج را بسیج کرد

فرمانبرداری از مقام معظم رهبری، بسیج را بسیج کرد
فرمانده سپاه بجستان در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد حسینی بجستان گفت: امروز رمز موفقیت بسیج فقط به یک دلیل است و آن وجود شخص مقام معظم رهبری و فرمان برداری بسیجیان از حضرت آقا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بجستان شب گذشته در جمع نمازگزارن و بسیجیان مسجد حسینی بجستان به دستاوردهای عمر 40 ساله بسیج پرداخت و ظهار کرد: امام راحل انقلاب را معجزه قرن میدانستد و معجزه انقلاب، شکل گیری بسیج بود. امروز نیاز جامعه است تا مردم نسبت به خدمات 40 ساله بسیج واقف باشند هر چند دانستن یا نداستن آن خللی در روند خدمات رسانی بسیج و بسیجیان ایجاد نمیکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد:  هشت سال جنگ، صحنه ای بود که بسیجیان با حضور خود در این میدان و با جان دل از کیان این کشور حفاظت و حراست کردند و بعد از جنگ نیاز آنها در عرصه سازندگی احساس شد و آتش به اختیار در این میدان نیز بدون هیچ چشم داشتی و با شوق به کشور و محرومین تا به امروز خدماتی  عرضه کردند که ملت دیدند و میبینند.

,

 

,

جنیدی اذعان کرد: امروز اگر کشور از صدمات دشمن مصون مانده تفکر حاکم بر این کشور است و آن هم تفکر بسیجی است، این تفکر ، هر کجای کشور نیاز احساس کرد،  وارد شد.  پیش از این نشست در جمع بسیجیان فعال در گشت های محله محور بودیم، بسیجیانی که خدماتشان هیچ گاه دیده نمیشود چون وقت خدمت اینها همه ما در خواب هستیم و این بزرگواران برای امنیت شبها تا صبح بیدارند تا خدای نکرده کسی به مال مردم تعرض نکند.

,

 

,

فرمانده سپاه بجستان در ادامه به نقش فضای مجازی پرداخت و اذعان کرد: امروز بسیج در صحنه جنگ نرم هم حضور دارد، جنگ نرمی که به دنبال تغییر  افکار و اذعان مردم با با شایعه پراکنی و به دنبال این است تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب مایوس کند. بعد از پیروزی در جنگ تحمیل که نقش بسیج در آن بی بدیل بود امروز نیز بسیج مردمی توانسته است در کشور های سوریه، عراق و یمن شکل بگیرد. در سوریه که  98 درصد این کشور در دستان داعش و تروریست ها قرار داشت ولی بعد از شکل گیری بسیج امروز شاهدیم سوریه تقریبا از تروریسم ها پاکسازی شد.

,

 

,

فرمانده سپاه بجستان از نقش تاثیر گذار   سپاه و بسیج گفت و گفت:  جهان دید که چگونه باید یک گفته فرماندهی سپاه  امریکا مواضعش را در کمتر از 24 ساعت 180 درجه تغییر دارد( تروریست قلمداد کردن سپاه)  و امروز رمز موفقیت بسیج  فقط به یک دلیل است و آن وجود شخص مقام معظم رهبری و فرمانبرداری بسیجیان از حضرت آقاست.

,

 

,

جنیدی  خاطر نشان کرد: این تفکر بسیجی است که نمیگذارد دشمن بر این کشور سیطره پیدا کند. نه تنها ایران بلکه یمن ، سوریه و عراق، بسیج امروز در این کشورها داری محبوبیت است و آن محبوبیت به دلیل داشتن جسارت و شجاعت است و این خود تبدیل شده به کابوسی برای دشمنان. تفکر بسیجی است که میتواند پنج کشور مطرح دنیار را پای میز مذاکره بنشاند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه