اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه خبر داد:

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸۰۰ نفر/ گروه‌های جهادی هدفمند می‌شوند

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸۰۰ نفر/ گروه‌های جهادی هدفمند می‌شوند
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸۰۰ نفر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین قبادی بصیر در گفتگو با خبرنگار مرصاد به تشریح فعالیت های سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: بسیج سازندگی در چند محور اساسی فعالیت می‌کند و در این محورهای بر سه موضوع متمرکز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد ,

وی توانمندسازی افراد جویای کار با ارائه آموزش‌های کاربردی را از موضوعات ذکر شده عنوان کرد و افزود: با همکاری رسته‌های ایجاد اشتغال دستگاه‌های متولی همچون جهادکشاورزی، فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی این آموزش‌ها ارائه می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: عموما این آموزش به افراد بسیجی جویای کار که به سازمان مراجعه می‌کنند پس از معرفی به دستگاه‌های مذکور ارائه شده و در پایان نیز به آنها گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

,

سرهنگ قبادی بصیر تصریح کرد: در مرحله بعد امکانات سپاه که یکی از آنها همین دهکده اقتصاد مقاومتی است را در اختیاررسته‌های نمونه ایجاد اشتغال قرار خواهیم داد.

,

وی ادامه داد: در مرحله بعدی ما از افرادی که دوره‌های آموزشی را طی کرده اند با اعطای تسهیلات اشتغالزایی حمایت خواهیم کرد.

,

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸۰۰ نفر

, اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸۰۰ نفر,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ۴۸۰۰ نفر در استان خبر داد و گفت: در یکسال اخیر به بیش از ۵۰۰۰ نفر آموزش‌ اشتغال در رشته‌های مختلف ارائه شد.

,

به گفته سرهنگ قبادی بصیر، این تسهیلات خرد اقتصاد مقاومتی به ازای هر نفر ۱۵ میلیون تومان برای تامین سرمایه‌ در گردش و خرید تجهیزات برای طرح‌های خرد پرداخت شده است.

,

وی تصریح کرد: یکی از مزایای این تسهیلات این است که درگیری‌های سیکل اداری که برای تسهیلات دیگر وجود دارد اینجا حذف شده و دریافت وام تسهیل شده است.
امضای تفاهم‌نامه با استانداری برای پرداخت تسهیلات اشتغال

,
,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه بر تسهیل در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات بلااستفاده به افراد جویای کار تاکید کرد و گفت: در این راستا این امکانات را برای ایجاد اشتغال در اختیار افراد جویای کار قرار خواهیم داد.

,

سرهنگ قبادی بصیر با اشاره به سایر خدمات و اقدامات سازمان بسیج سازندگی در راستای ایجاد اشتغال اظهار داشت: به دنبال همکاری و تفاهم‌نامه با برخی دستگاه‌ها همچون فنی و حرفه‌ای و استانداری هستیم.

,

وی به امضای تفاهم‌نامه با استانداری کرمانشاه اشاره کرد و افزود: تفاهم‌نامه‌ای با استانداری داشته‌ایم تا از منابع کم‌بهره توسعه روستایی برای ایجاد مشاغل در روستاها با

,

معرفی افراد از سوی سازمان برای دریافت این تسهیلات جهت ایجاد اشتغال در این مناطق استفاده کنیم.

,

, ,

گروه‌های جهادی هدفمند می‌شوند

, گروه‌های جهادی هدفمند می‌شوند,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه همچنین از دیگر محورهای فعالیت این سازمان به خدمت‌رسانی در قالب گروه‌های اشاره کرد و افزود: این گروه‌ها در بحث ترویج فرهنگ کار و مدیریت جهادی فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های عمران، سلامت، بهداشت و درمان، فرهنگی و... دارند.

,

وی بیان داشت: در این گروه‌های جهادی از تمام اقشار حضور دارند و بدون هیچ مزد و منتی عاشقانه و خالصانه به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

,

سرهنگ قبادی بصیر از هدفمندسازی و بهینه‌سازی اقدامات گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: برای هر یک از گروه‌های جهادی یک منطقه خدمت‌رسانی مشخص شده تا چند سال در آن منطقه فعالیت کنند و با مشکلات، موانع و ظرفیت‌های آنجا آشنا شده و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی بلندمدتی داشته باشند و بتوانند به مسئولان منطقه نیز در جهت شناسایی و رفع مشکلات کمک کنند.

,

شرکت سالانه ۵۰۰۰ دانش‌آموز در اردوهای هجرت

, شرکت سالانه ۵۰۰۰ دانش‌آموز در اردوهای هجرت,

وی همچنین به اردوهای هجرت دانش‌آموزی اشاره‌ای داشت و افزود: سالانه ۵۰۰۰ نفر در ایام تابستان در اردوهای هجرت شرکت می‌کنند.

,

سرهنگ قبادی بصیر بیان داشت: اردوها ۱۰ روزه بوده و بنابراین سالانه ۵۰ هزار نفرـ روز خدمت در این اردوها انجام می‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: البته در کنار آن کارهای فرهنگی برای داش‌آموزان صورت می‌گیرد.

,

اهدای ۳۸۵ جهیزیه کامل به زلزله‌زده‌ها

, اهدای ۳۸۵ جهیزیه کامل به زلزله‌زده‌ها,

وی از دیگر خدمات سازمان بسیج سازندگی استان به تامین بسته‌های حمایتی برای محرومان جامعه اشاره کرد و افزود: این اقدامات توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تامین می‌شود.

,

سرهنگ قبادی بصیر تصریح کرد: در سال جاری ۳۸۵ بسته جهیزیه کامل برای زلزله‌زده‌های سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی اهدا شد.

,

ساخت ۱۰۰ واحد زلزله‌زده

, ساخت ۱۰۰ واحد زلزله‌زده,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت های عمرانی، از تقبل ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی زلزله زده خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه