اخبار داغ

امام جمعه اهل تسنن عنبران نمین:

هفته وحدت تحکیم برادری و برابری در جهان اسلام/ کودکان مظلوم یمنی قربانیان جنگ افروزی استکبار جهانی/ جنایات آل سعود در یمن یک حرکت ظالمانه جهانی است

هفته وحدت تحکیم برادری و برابری در جهان اسلام/ کودکان مظلوم یمنی قربانیان جنگ افروزی استکبار جهانی/ جنایات آل سعود در یمن یک حرکت ظالمانه جهانی است
امام جمعه اهل تسنن عنبران نمین گفت: هفته وحدت تحکیم برادری و برابری جهان اسلام است و این هفته باید در جهان اسلام به پایلوت اتحاد وهمبستگی مسلمانان جهان اسلام تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدیاور مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،اظهار داشت: در جهانی که امروزه مسلمانان، مورد هجمه اسلام ستیزی مستکبرین قرار گرفته اند، هفته وحدت و برگزاری جشن در سراسر جهان، می‌تواند تیری بر توطئه دشمنان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه تیری که در چند ماهه اخیر با رشادت و فداکاری سربازان اسلام متشکل از نیروهای ایران، عراق، سوریه، افغانستان و ... توانست به سوی افکار شوم داعش حکومت عراق و شام در منطقه و خاورمیانه پایان دهد باید به فاجعه کودک کشی های آل سعود هم در این کشور پایان دهد،  افزود: کودکان مظلوم یمنی قربانیان جنگ افروزی استکبار جهانی هستند.

,

امام جمعه اهل تسنن عنبران نمین با محکوم کردن ظلم بزرگ حاکمان سعودی در یمن تصریح کرد: جهان اسلام امروزه آگاه‌تر از پیش دست دشمن را خوانده وبا بیداری اسلامی و پیروی از الگوی معرفتی و سیاسی مقابل هرگونه نقشه‌های فرهنگی، نظامی، اجتماعی و... ایستاده است.

,

وی با بیان اینکه جنایات آل سعود در یمن یک حرکت ظالمانه جهانی است، تاکید کرد:جنگی که در حال حاضر در یمن راه افتاده است ظالمانه و بی‌رحمانه علیه مردم یمن اتفاق می‌افتد.

,

نسل کشی آمریکا و آل سعود در یمن امروز در دنیا علنی شده است

, نسل کشی آمریکا و آل سعود در یمن امروز در دنیا علنی شده است , نسل کشی آمریکا و آل سعود در یمن امروز در دنیا علنی شده است ,

 مرادی تصریح کرد: سازمان ملل و شورای امنیت  به لحاظ ادعاهایی که مطرح می‌کنند مبنی بر حقوق بشر و حمایت از آن، در اصل باید حافظ و منافع ملتی مانند یمنی‎ها باشد،اما با صدور قطعنامه‌ای مجوز جنگ ظالمانه علیه این ملت را صادر کردند و سرگرم به کرسی نشاندن اهداف خود در منطقه و خاورمیانه شدند.

,

وی گفت: متأسفانه از دیگر پیامدهای این جنگ می‌توان به شیوع بیماری‌های مسری در جامعه یمن نام برد، بیماری‌های مهلکی که روزانه جان کودکان، سالخوردگان و ضعفای یمنی را می‌گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه