اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس :

دیپلماسی کشور جهت آتش بس فوری یمن اقدام نمایند

دیپلماسی کشور جهت آتش بس فوری یمن اقدام نمایند
حسن پور گفت:مجموعه دیپلماسی کشور و مسئولین دیپلماسی نظام فعال تر از گذشته برای آتش بس دائمی در یمن اقدامات فوری را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: امیدواریم تمامی مسلمانان به پیامبر اکرم(ص) اقتدا نموده و وحدت، هماهنگی، انسجام و اخلاق مداری را سرلوحه قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی ادامه داد:امیدواریم در هفته وحدت فقط شعار وحدت را سر ندهیم بلکه در این هفته، وحدت را به عنوان فرهنگ اصیل و ارزش ماندگار تاریخ بشریت در تمامی شئونات اسلامی همه مسلمانان قرار بگیرد.

,

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم در هفته وحدت سران مرتجع منطقه که خود را به خواب خرگوشی زده اند از خواب بیدار شوند و از انجام حملات علیه مردم فقیر و زجر کشیده یمن که هر انسانی را شرمنده می کند جلوگیری کنند.

,

حسن پور اظهار کرد: در این ایام امیدواریم انسان هایی که دم از آزادی و انسانیت می زنند به خود آمده و این جنایات که  در طول تاریخ بشریت بی سابقه است را محکوم نمایند.

,

وی تأکید کرد: مجموعه دیپلماسی کشور و مسئولین دیپلماسی نظام فعال تر از گذشته برای آتش بس دائمی در یمن اقدامات فوری را انجام دهند.

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: از مجالس دنیا می خواهیم که ضمن محکومیت این جنایات، مانند مجلس ایران فجایع رخ داده علیه مردم یمن را محکوم نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه