اخبار داغ

رئیس کمیته امداد رشتخوار:

2 میلیارد 900 میلیون ریال زکات در شهرستان رشتخوار جمع آوری شد

2 میلیارد 900 میلیون ریال زکات در شهرستان رشتخوار جمع آوری شد
رشتخوار_ رئیس کمیته امداد امام خمینی رشتخوار گفت: بیش از 2 میلیارد 900 میلیون ریال زکات در 8 ماهه نخست سال جاری توسط خیرین و نیکوکاران رشتخوار به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حسین زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با اشاره به اینکه فعالیت کمیته امداد در ۶ زمینه مددکاری، فرهنگی، اشتغال، مسکن، جهیزیه، جلب مشارکت های مردمی و زکات است، گفت: در راستای تبلیغ وترویج این فریضه واجب امامان جمعه به عنوان رئیس شورای زکات و روحانیون مبلغ شهرستان با این نهاد همکاری میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

حسین زاده، در ادامه افزود: بیش از 2 میلیارد 900 میلیون ریال زکات در 8 ماهه نخست سال جاری توسط خیرین و نیکوکاران رشتخوار به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پرداخت شده است.

,



وی بابیان اینکه زکات جمع آوری شده به مددجویان و اقشار نیازمند همان روستا پرداخت میشود، تصریح کرد: بخشی از زکات پرداخت شده در پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه میگردد و براساس برنامه ریزیهای انجام شده توانستیم با کمکهای خیرین و نیکوکاران شهرستان عملکرد جذب زکات ویژه محرومین را بالا ببریم و بخش اعظمی از زکات جذب شده برای تامین نیازهای ضروری نیازمندان ازجمله ساخت مسکن ،تهیه کمک جهیزیه ، معیشت،درمان، وسایر نیازهای محرومین هزینه نماییم.

,
,
,



وی با بیان اینکه زکات موجب تامین عدالت اجتماعی میشود، اظهار داشت: باتبلیغات و فرهنگ سازی باید نتایج سازنده زکات و آثار فردی و اجتماعی پرداخت زکات و اهمیت آن از دیدگاه آیات و روایات در بین آحاد مردم تبیین کردد و بر حسب وظیفه از خیرین و نیکوکاران و کشاورزان عزیز که هنوز زکات مالشان را پرداخت نکرده اند استدعا داریم در فصل برداشت زعفران ما را در این امر مهم که یک واجب الهی است یاری نمایند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه