اخبار داغ

مسئول بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون استان کرمان:

وحدت بین شیعه و سنی مهمترین عامل پیروزی جبهه مقاومت است

وحدت بین شیعه و سنی مهمترین عامل پیروزی جبهه مقاومت است
مسئول بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون استان کرمان گفت : مهمترین عامل پیروزی در جبهه مقاومت وحدت بین شیعه و سنی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن سنجری مسئول بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با ضرورت وحدت بین شیعه و سنی اظهار داشت : امروزه دشمن لشکرکشی های را علیه اسلام و نظام اسلامی در دنیا به محوریت سه جبهه غربی،عبری و عربی صورت داده است و اکنون وحدت بین مسلمانان از مهمترین ضرورت هایی است که در جهان اسلام احساس می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی گفت : دشمن از اختلاف بین شیعه و سنی دچار ذوق زدگی می شود و همواره از این اختلافات بهره برداری سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی می کند .

,

سنجری از جمله برکات وحدت بین شیعه و سنی را در سال های اخیر اتفاقات بین سوریه و عراق دانست و خاطر نشان کرد : این وحدت باعث پیروزی های زیادی در جبهه مقاومت شده است که در حال گسترش در سایر کشورها می باشد .

,

وی ادامه داد : برای اولین بار وحدت بین شیعه و سنی را امام خمینی (ره) مطرح کردند و اکنون هم مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود همواره به مسئولین و جهان اسلام وحدت و برادری بین مذاهب شیعه و سنی در کشورهای اسلامی را متذکر می شوند.

,

مسئول بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون استان کرمان با اشاره به این که دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان است افزود : دشمن نهایت بهره برداری را از این اختلاف های بین شیعه و سنی می برد لذا به اسم اسلام تشییع لندنی ،تسنن لندنی و تکفیر و … را ایجاد می کند که دقیقا مخالف با وحدت عمل می کنند .

,

سنجری بیان کرد : موفقیت هایی که اکنون جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی داشته است مرهون وحدت بین گروه های شیعه و سنی بوده که باعث شکست خوردن دشمنانی همچون آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی شده است .

,

وی در پایان تشریح کرد : مهمترین عامل پیروزی در جبهه مقاومت وحدت بین شیعه و سنی است .

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه