اخبار داغ

نخستین یادواره شهدای دانش اموزی میرآباد سردشت برگزار شد

نخستین یادواره شهدای دانش اموزی میرآباد سردشت برگزار شد
نخستین یادواره شهدای دانش اموزی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور خانواده های شهدا، دانش آموزان و معتمدین و مسوولان شهرستانی در مسجد چهار یار نبی (ص) میراباد از توابع بخش وزینه سردشت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت روز چهارشنبه در نخستین یادواره شهدای دانش آموزی شهر میرآباد، اظهار داشت: رشادتهای مردم مقاوم منطقە میرآباد و سردشت در طول هشت سال جنگ تحمیلی قابل تحسین است و به همین منظور برای ایستادگی در مقابل هجمەهای استکبار و استثمار بە بازآفرینی این جنگ نیاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سرهنگ جبار فصاحت بیان کرد: دشمن در شرایط کنونی با سرمایه گذاری های سنگین تبلیغاتی سعی در تغییر نگرش ها، گرایش های اجتماعی و سبک زندگی مردم از نوع اسلامی به غربی را در دستور کار دارد که جامعه را به سمت نگران کننده شبه مدرن که نه سنتی اسلافی و نه مدرن باشد هدایت می کند.

,

وی با تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: سبک زندگی بر اساس قرآن، سیره و روش پیامبر (ص)، عقل بشر و تجربه شکل می گیرد که شهدای ما چون رهرو این نوع از زندگانی بودند به درجه اعلای شهادت نایل آمدند.

,

تجلیل و سرکشی از خانواده های شهدای دانش آموزان میرابادی به مناسبت هفته بسیج از دیگر برنامه ها بود.

,

بر اساس گزارش بُلفَت، در ۱۷ فروردین ۱۳٦۷ تعداد ۴ نفر از دانش اموزان شهر میراباد به درجه رفیع شهادت رسیدند.

,

شهرستان سردشت با توجه به تناسب جمعیتی دومین شهر کشور از نظر تعداد شهدا است که در دوران دفاع مقدس ۸۵۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۱۱۱ تن از این شهدای والامقام از بسیجیان و پیشمرگان کرد مسلمان و ۶۱۳ نفر نیز شهدای مردمی هستند.

,

شهرستان سردشت در ۷ تیر سال ۱۳۶۶ مورد تهاجم و بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق قرار گرفته و در جریان آن ده ها شهید و ۸ هزار مصدوم شیمیایی بر جای ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه