اخبار داغ

تصادف مرگبار در بزرگراه همت

تصادف مرگبار در بزرگراه همت
سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک حادثه تصادف مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت ۵:۵۲ دقیقه صبح امروز چهارشنبه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد،گفت: این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت بعد از خروجی امام علی اتفاق افتاده بود که با اعلام این حادثه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: در این تصادف یک دستگاه کامیونت ایسوزو با دو سرنشین، هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با شدت به قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده بود و شدت حادثه به حدی بود که اتاق کامیون ایسوزو تا حد زیادی ویران شده بود.
,
 
,
وی با بیان اینکه همزمان با ارسال آتش‌نشانان به محل حادثه راننده این خودرو توانسته بود خارج شود،گفت: اما جوانی حدودا 30ساله که سرنشین دیگر این خودرو بود، داخل خودرو محبوس شده بود که آتش‌نشانان ایمن‌سازی های لازم برای خارج کردن این فرد را انجام و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و این فرد را خارج کردند و در ادامه تحویل عوامل اورژانس دادند، اما با بررسی‌های اولیه توسط عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد که این فرد در لحظات اولیه تصادف جان خود را از دست داده است.
,
 
,
وی افزود: محل حادثه توسط عوامل آتش نشانی ایمن سازی شده و برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل راهور داده شد.
,
 
,
 وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این حادثه در حاشیه بزرگراه اتفاق افتاده بود از شهروندان به ویژه رانندگان خودروهای سنگین درخواست می‌کنم که در زمان احساس خستگی اگر قصد دارند خودروی خود را متوقف کنند در محل‌های امن این کار را انجام دهند؛ زیرا حاشیه بزرگراه ها محل امنی برای توقف خودرو نیست، همچنین به رانندگان توصیه می کنند در زمان شب اگر قصد توقف در راه را دارند حتما فلاشرها و چراغ های خود را روشن کنند و در زمان صبح نیز از علائم هشدار دهنده استفاده کنند.
,
 
,
به گزارش ایسنا، در ادامه سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور علت حادثه را اعلام کرد و گفت: حدود ساعت 5:50 دقیقه صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین‌الدین بعد از پل امام علی(ع) تصادفی رخ داد که متاسفانه در پی وقوع آن یک تن جان خود را از دست داد. در این تصادف یک دستگاه کامیونت ایسوزو به علت خستگی وخواب آلودگی راننده این خودرو به قسمت عقب یک کامیون بنز که در حاشیه بزرگراه توقف کرده برخورد می‌کند و به علت شدت جراحت‌های وارد شده، یکی از سرنشینان کامیونت در محل حادثه فوت می‌کند.
,
 
,
وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: در هنگام توقف در حاشیه بزرگراه‌ها از علایم ایمنی و هشدار دهنده در پشت خودرو استفاده نمایند و در صورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه