اخبار داغ

پلیس آگاهی آخرین ایستگاه سارقان/ انهدام 24 باند سرقت در البرز/ کاهش سرقت خرد با همکاری دستگاه های مختلف

پلیس آگاهی آخرین ایستگاه سارقان/ انهدام 24 باند سرقت در البرز/ کاهش سرقت خرد با همکاری دستگاه های مختلف
فرمانده انتظامی استان گفت : در اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت ، طی 24 ساعت گذشته دراین استان 24 باند سرقت منهدم و 17 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سردار "عباسعلی محمدیان" درحاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس البرز در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی البرز با اشراف بر محل های سرقت و پاتوق سارقان در اجرای طرح های ضربتی موفق به انهدام 24 باند سرقت شدند که ازمجموع آن ها 9 باند سارق لوازم وقطعات داخل خودرو ، 4 باند سارق کیف قاپ ، 4 باند سارقان خودرو، 4 باند سارقان اماکن خصوصی ، 2 باند سارق منزل و یک باند سارقان تحت پوشش بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  تیتریک،, به نقل از  تیتریک, تیتریک,
وی اظهار کرد: ازاین سارقان 105 دستگاه ضبط و پخش باند خودرو، 52 دستگاه باطری، 7 دستگاه ال سی دی، 7 تخته فرش ابریشم، چندین حلقه لاستیک، 20 دستگاه دوچرخه، بیش از 100 دستگاه گوشی تلفن همراه، لب تاب و دلار جعلی کشف شد.
,
پلیس آگاهی آخرین ایستگاه سارقان/انهدام 24 باند سرقت در البرز
, پلیس آگاهی آخرین ایستگاه سارقان/انهدام 24 باند سرقت در البرز,
 
,
سردار محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای مسروقه 17 میلیارد تومان برآورد شده است گفت: دراجرای این طرح 40 دستگاه خودروی سرقتی از متهمان کشف شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: با تاکید به این که همه ماموریت های عملیاتی در سایه تعامل و همکاری بین پلیس و دستگاه قضائی است ، یادآورشد که نقش دستگاه قضاء در اجرای این طرح ها بی بدیل و بازدارنده است و با همکاری های انجام شده در حوزه جرایم مربوط به سرقت شاهد کاهش 30 درصدی بوده ایم که امیدواریم در آینده شاهد کاهش جرائم باشیم .
,
 
,
وی گفت: با توجه به این که یکی از اضلاع مثلث وقوع جرم وسرقت مالباختگان هستند شهروندان باید نکاتی را رعایت کنند تا مجرمان ناکام بمانند و یکی از این موارد سرقت گوشی های تلفن همراه است که شهروندان باید در استفاده از تلفن همراه نکات امنیتی را رعایت کرده و در زمان صحبت با تلفن از هندزفری استفاده کنند و یا مراقب افراد مشکوک اطراف خود باشند .
,
 
,
پلیس آگاهی آخرین ایستگاه سارقان/انهدام 24 باند سرقت در البرز
, پلیس آگاهی آخرین ایستگاه سارقان/انهدام 24 باند سرقت در البرز,
 
,
کاهش سرقت خرد با همکاری دستگاه های مختلف 
,
 
,
 معاون دادستان عمومی و انقلاب البرز در نمایشگاه کشفیات پلیس البرز گفت:همکاری دستگاه های مرتبط برای جمع آوری معتادان و ساماندهی کمپ های ترک اعتیاد بیش از 30 درصد سرقت های خرد را کاهش می دهد.
,
"محمد آقایاری" افزود:با توجه به افزایش سرقت خرد در شهرستان های استان، درجلسات شورای تامین مصوب شده که دستگاه های متولی پای کار بیایند ، تا بتوان با ایجاد کمپ های ترک اعتیاد از وقوع سرقت های خرد که اغلب از سوی معتادین متجاهر انجام می شودجلوگیری کرد.
,
 
,
آقایاری اضافه کرد: اکنون یک تیم از ناحیه 2 دادسرا در پلیس آگاهی مستقراست و درسریع ترین زمان تفهیم اتهام انجام شده و بدون اغماض با مجرمان برخورد قانونی خواهد شد .
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه