اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

اتاق فکر در گالیکش فعال می‌شود / از محل استقرار کارخانه سیمان گالیکش گله‌مندیم

اتاق فکر در گالیکش فعال می‌شود / از محل استقرار کارخانه سیمان گالیکش گله‌مندیم
فرماندار گالیکش گفت: هرچند کشور ما از بعد سیاسی به آن جایگاه اصلی و مطلوب دست نیافته است اما تقویت احزاب و تشکل‌ها و تداوم فعالیت آن‌ها از مهم‌ترین رویکردهای دولت تدبیر و امید جهت مشارکت‌پذیری بیش‌ازپیش آنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز حسین مایلی در جلسه با احزاب، تشکل‌ها و فعالین این حوزه در شهرستان گالیکش با اشاره به پیشینه فعالیت احزاب در کشور اظهار داشت: قبل از انقلاب، احزاب و تشکل‌ها حضور چندان فعال و بارزی در سیاست‌های کشور نداشتند اما پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به احزاب و تشکل‌های مختلف بهای خاصی داده شد و علیرغم وقوع جنگ تحمیلی در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب، همه فعالیت‌های نهادهای حکومتی، دولتی، احزاب، تشکل‌ها و مردم در این جنگ متمرکز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: زیربنای توسعه سیاسی و احزاب کشور در دوران ریاست جمهوری و دولت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) پایه‌ریزی شد و طبق نظریه‌های کارشناسان برجسته سیاسی، ایران در دوره اصلاحات به یک بلوغ سیاسی و فکری قابل‌قبول و دموکراسی معنادار دست‌یافت. البته دراین‌بین از نقش بارز خاتمی در شکل‌گیری جریان مردمی و مشارکت چشمگیر آنان در امور سیاسی نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

,

مایلی تصریح کرد: شهرستان گالیکش به سبب بهره‌مندی از قومیت‌های مختلف و موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای که دارد می‌تواند به‌عنوان یکی از شهرستان‌های فعال و برجسته استان، خود را به مسئولین و سایر مردم کشور معرفی نماید.

,

وی افزود: در همین راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان بهره خواهیم برد تا بهترین بازخورد و نتیجه ممکن را شاهد باشیم.

,

فرماندار گالیکش گفت: فرمانداری شهرستان گالیکش نیز به‌عنوان یک دستگاه دولتی، رویه سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید را در پیش خواهد گرفت و نگاه ویژه‌ای به احزاب، تشکل‌ها و انجمن‌ها خواهد داشت.

,

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد تشکیل و فعالیت اتاق فکر در شهرستان خواهیم بود و بر همین اساس پس از بررسی‌های لازم لیست مشاوران فرماندار را اعلام خواهیم کرد تا در اسرع وقت کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف شهرستان فعالیت خود را آغاز نمایند.

,

فرماندار گالیکش با اشاره به اهمیت توسعه شهرستان گفت: فارغ از هرگونه شعار، گردشگری را از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان گالیکش به‌منظور توسعه اقتصادی و ایجاد تحول در مباحث اشتغال و اقتصاد می‌دانیم و بر این باور هستیم که باید در این زمینه کارهای بسیاری صورت گیرد که این مهم نیازمند همکاری و مشارکت همه گروه‌ها و به‌خصوص مردم است.

,

مایلی به موضوع کارخانه سیمان گالیکش نیز پرداخت و گفت: ما نیز از محل استقرار این کارخانه گله‌مندیم و با توجه به اینکه موضوع کارخانه سیمان از مطالبات مهم مردم و شهروندان گالیکش است، آن را با استاندار محترم و نماینده مردم در مجلس و مسئولین بالادستی در میان گذاشته‌ایم تا تصمیم‌گیری‌های موردنظر در این خصوص اتخاذ شود. البته امیدواریم حتی‌الامکان نسبت به رفع آلایندگی این کارخانه اقدام مؤثری صورت گیرد و رضایت مردم شهرستان به‌ویژه روستاهای هم‌جوار حاصل شود.
مایلی در ادامه گفت: توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی مهم‌ترین دغدغه به‌منظور دستیابی به رونق اشتغال و کسب‌وکار مردم شهرستان خواهد بود، فلذا باید در این مسیر کارهای بزرگ و ماندگاری صورت پذیرد.

,
,

وی همچنین با اشاره به عدم وجود بخشدار مرکزی در چند ماه گذشته اظهار داشت: ان‌شاءالله به‌زودی نیرویی توانمند و جامع‌الشرایط جهت فعالیت در سمت بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی خواهد شد، و قطعاً در این خصوص نگاه ما فارغ از هرگونه نگاه صرفاً جناحی و حزبی خواهد بود.

,

فرماندار گالیکش ادامه داد: فعالیت‌های فرمانداری بر مبنای امور برنامه محور و در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت پیش خواهد رفت و در هر زمینه هدف‌گذاری مشخصی را تعیین خواهیم کرد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشی ما عدالت و توسعه خواهد بود و لذا مجموعه فرمانداری آمادگی دارد از همه صاحب‌نظران و اندیشمندان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره بهره‌گیری نموده و صمیمانه پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه