اخبار داغ

بازیکن آملی تیم ملی امید:

افتخارم این است که شاگرد علی دایی هستم

افتخارم این است که شاگرد علی دایی هستم
مازندران این روزها در فوتبال به تک تیم لیگ برتری اش چشم دوخته، تیمی که با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها بعد از سالها صفحه ای جدید در لیگ برتر برای مازندران گشوده است و می‌تواند شایستگی بازیکنان مازندرانی را به رخ تیم‌های این فصل بکشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مازندران این روزها در فوتبال به تک تیم لیگ برتری‌اش چشم دوخته، تیمی که با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها بعد از سال‌ها صفحه‌ای جدید در لیگ برتر برای مازندران گشوده است و می‌تواند شایستگی بازیکنان مازنی را به رخ تیم‌های این فصل بکشد.

اما نساجی همه ماجرای فوتبال مازندران نیست، آمار و ارقام بازیکنان در هر فصل نشان می‌دهد که پر بیراه نگفته‌اند این استان کارخانه بازیکن‌سازی کشور است، در لیگ‌های فوتبال هر گوشه‌ای را نگاه کنید، مازندرانی‌های زیادی می‌بینید که مهره‌های تاثیرگذار فوتبال کشور هستند و بازی شایسته‌ای را از خود نشان می‌دهند، اسطوره‌های که از تیم‌های مطرح گرفته تا تیم ملی بازی کرده‌اند و جزء یاران اصلی تیم هستند و همه اینها نشان می‌دهد ما نباید تنها یک تیم لیگ برتری داشته باشیم و خاطره‌های لیگ برتر نشینی ما تنها به نساجی ختم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

آمل هم از این اسطوره‌های فوتبال کم ندارد، بازیکنانی چون حامد شیری، حامد فلاح زاده، اله یار صیادمنش، حمیدرضا دیو سالار، محمد امین رضایی و بازیکنان نام آور دیگری که فوتبال این شهرستان را به دوش می کشند تا این شهر نداشتن تیمی در لیگ برتر را احساس نکند، هر چند تیم نود امسال توانست در رده نونهالان به لیگ برتر راه یابد، اما با این وجود در بزرگسالان هنوز نتوانستند استعدادهای این شهرستان را به فعل تبدیل کنند.

,

بدون هیچ تردیدی می‌توان گفت، وجود بازیکنان آملی کمک شایانی به فوتبال مازندران و کشور کرده است، وجود سه عنصر در نساجی این را برای مازندران اثبات کرده است، سید ابوالفضل جلالی، هافبک آملی سایپای تهران این روزها به تیم ملی امید دعوت شد و بار دیگر مهر تاییدی بر شایستگی‌های بازیکنان آملی زد.

,

مدافع چپ تیم سایپای تهران که این روزها در مسیر ستاره شدن گام بر می دارد، در کنار علی دایی، آقای گل دنیای فوتبال ایران شاگردی تمام کرد و امروز با همراه پیراهن شماره ۲۵ سایپا، لباس تیم ملی را هم به تن خود کرد.

,

با این اعجوبه‌ آینده‌دار آملی به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

,

سیدابوالفضل جلالی با بیان شروع دنیای فوتبال‌اش گفت: از تیم فوتبال گلای آمل شروع کردم و یکسال در رده نونهالان در این تیم بودم، بعد از آن به نونهالان پدیده ساری رفتم و تا جوانان در آنجا بازی کردم، این تیم در تمامی رده‌ها، لیگ برتر بازی می‌کند و جایگاه خوبی دارد.

,

وی ادامه داد: بعد از آن به تیم امید سایپا رفتم و بازی در این تیم و همراه بودن با بازیکنان و مربی قوی برایم تجربه خوبی در دنیای ورزشی‌ام بود که یکی از افتخاراتم شاگردی در کنار علی دایی، اسطوره فوتبال آسیا و جهان است .

,

بازیکن آینده دار آملی با اشاره به تیم‌های که بازی کرده است تصریح کرد: در رده نونهالان در تیم گلا و پدیده ساری بازی کردم و در جوانان به تیم امید سایپا پیوستم و در حال حاضر به تیم ملی امید دعوت شدم.

,

وی وضعیت تیم سایپا را خوب خواند و خاطرنشان کرد: با تمرین‌های فشرده و خوبی که علی دایی می‌گذارد، باعث شده از لحاظ بدنی آمادگی کاملی داشته باشیم و انگیزه‌ای که می‌دهد تیم را قوی کرده است، با بازی خوبی که بازیکنان ارائه می‌دهند کار را برای دیگر بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی سخت می‌کند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه