اخبار داغ

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

سرمایه‌گذاری 6 هزار و 500 میلیاردی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی

سرمایه‌گذاری 6 هزار و 500 میلیاردی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه شش هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی سرمایه گذاری شده است گفت: 1000 میلیارد آن صرف مکانیزاسیون برنج در شمال کشور هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، 70 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی جدید ترین محصولات خود را در زمینه ماشین آلات تخصصی و ادوات کشاورزی ظهر امروز در نمایشگاه بین المللی شهرستان قائم‌شهر به نمایش گذاشتند.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی در مراسم گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه شش هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی سرمایه گذاری شده است گفت: 1000 میلیارد آن صرف مکانیزاسیون برنج در شمال کشور هزینه شده است .

عباسی افزود: باحمایت صنعتگران در تولید ماشین آلات و تامین ادوات کشاورزی برای بهره برداران با ارز 4200 تومانی, در سال آینده 150 هزار هکتار بر مکانیزاسیون شالیزار های استان های مازندران و گیلان افزوده خواهد شد.

شهیدی‌فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با اشاره به تغییر فرایند تولید و فعالیت های کشاورزی از سنتی به مدرن گفت: تاکنون 450 میلیارد تومان برای مکانیزاسیون کشاورزی در کاشت و داشت و برداشت محصولات کشاورزی در مازندران سرمایه گذاری شده است .

نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی تا جمعه دوم آذر ماه از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدید کنندگان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهرستان قائم‌شهر خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه