اخبار داغ

از شبکه قزوین؛

برنامه «به وقت باران» با موضوع مهدویت پخش می‌شود

برنامه «به وقت باران» با موضوع مهدویت پخش می‌شود
ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» با موضوع مهدویت در شبکه قزوین تولید و پخش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید انبارلویی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: یکی از اهداف و آرمان‌های انفلاب اسلامی و جامعه شیعی ایران همواره انتظار فرج آن حضرت و تلاش برای انتقال این مفهوم ارزشمند به جهانیان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: صدا و سیمای مرکز قزوین هم ضمن توجه به رسالت رسانه در این حوزه با همین رویکرد شروع به تولید و پخش برنامه ای با موضوع مهدویت کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: «به وقت باران» ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که ضمن معرفی مراکز فعال مهدوی در سطح استان، هر فعالیتی که در حوزه مهدویت در قزوین انجام می‌شود را انعکاس خواهد داد.

وی ادامه داد: این برنامه تلویزیونی در بخشی تحت عنوان «خانه دوست» به دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم می‌رود و به معرفی شهداء و ارتباط ایشان با فرهنگ مهدویت می‌پردازد. 

انبارلویی گفت: «به وقت باران» در بخش دیگری با عنوان «عهدنامه» به مدارس سر می‌زند و دانش آموزان با قرائت نوشته ای بصورت عهدنامه، به دغدغه‌ها و درد دل‌های خود درباره حضرت ولی عصر(عج) اشاره می‌کنند. 

وی در پایان بیان کرد: ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» به تهیه کنندگی روح الله فاطمی نسب جمعه‌ها ساعت 16:30 به مدت 60دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه