اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

وجود 72 پروژه نیمه‌کاره ورزشی در مازندران

وجود 72 پروژه نیمه‌کاره ورزشی در مازندران
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه قبل از تحولات اقتصادی اخیر کشور برای اتمام 72 پروژه نیمه کاره 240 میلیارد تومان بودجه نیاز بود، گفت: با شرایط فعلی میزان بودجه بیشتری نیاز است به گونه‌ای که هزینه اتمام برخی پروژه‌ها دو برابر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حبیب حسین‌زادگان در گفت‌وگویی با بیان اینکه 340 ورزشکار مازندرانی از ابتدای سال تاکنون موفق به کسب مدال‌های آسیایی و جهانی شدند، اظهار کرد: ورزشکاران مازندرانی به نسبت سال گذشته موفقیت‌های بیشتری در عرصه‌های بین المللی کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه با وجود برگزاری مسابقات آسیایی، اعزام به مسابقات خارج کشور کمتر بود اما مدال‌های بیشتری کسب شد، گفت: ورزشکاران مازندرانی در تمامی میادین بین المللی که حضور یافتند مدال کسب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ, ,
,
,


مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه درخشش مازندرانی‌ها در المپیک نوجوانان نویدبخش روزهای خوبی برای ورزش کشور و مازندران است، تاکید کرد: بانک نیروی انسانی در ورزش مازندران غنی است و می‌توانیم سالیان سال از آن برداشت کنیم.

این مسوول با اشاره به اینکه باید در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری درست و هدفمند داشته باشیم، افزود: نباید در فکر و رویای تعداد مدال‌های کسب شده باقی بمانیم و از پشت این مدال‌ها غافلگیر شویم و هدفمندی را تداوم ندهیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه داشتن سالن‌های تخصصی ورزش در مازندران امری ضروری است، تصریح کرد: نیاز است تا بخش خصوصی در پیشرفت ورزش مازندران مشارکت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تجمیع امکانات دولت و بخش خصوصی در مازندران موجب ترقی هرچه بیشتر ورزش می‌شود، تاکیدکرد: 72 پروژه نیمه کاره در مازندران وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه قبل از تحولات اقتصادی اخیر کشور برای اتمام 72 پروژه نیمه کاره 240 میلیارد تومان بودجه نیاز بود، افزود: با شرایط فعلی میزان بودجه بیشتری نیاز است به گونه‌ای که هزینه اتمام برخی پروژه‌ها 2 برابر شده است.

این مسوول با اشاره به اینکه اسناد خزانه که در اختیار پیمانکار می‌دهیم 2 ساله است، تصریح کرد: این موضوع فشار مضاغف به پیمانکار وارد می‌کند اما نیت بر اتمام هرچه سریع‌تر است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه به دنبال اتمام 20 پروژه نیمه کاره ورزشی تا فجر چهلم انقلاب اسلامی‌ هستیم، خاطرنشان کرد: جهت‌گیری ورزش و جوانان مازندران پایان 40 پروژه بود که بعید است با محدودیت منابع مالی اخیر بتوانیم، اگرچه با تخصیص اعتبار احتمالش وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پیمانکار ورزشگاه شهید چمران آمل انتخاب شده است، افزود: مرمت و بازسای سریعا شروع می‌شود اما بعید است ورزشگاه شهید چمران در سال 97 افتتاح شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه