اخبار داغ

نقض مجدد توافق «سوچی»؛

حمله گسترده تروریست‌ها به شمال استان حماه توسط نیروهای سوری دفع شد

حمله گسترده تروریست‌ها به شمال استان حماه توسط نیروهای سوری دفع شد
رزمندگان سوری موفق شدند حمله گسترده تروریست‌ها به مناطق شمالی استان حماه را به‌طور کامل دفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صاحب نیوز؛ هم‌زمان با درگیری ارتش سوریه با تروریست‌های داعش در جنوب شرق کشور، از مناطق شمالی خبر می‌رسد، گروه‌های تروریستی «جبهه النصره، جیش العزه، کتائب العزه، حزب الترکستانی و…» دور جدیدی از حمله‌های خود علیه مواضع رزمندگان سوری را آغاز کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
خبرگزاری «سانا» سوریه اعلام کرد: گروه‌های تروریستی موجود رد شمال و شمال غرب استان «حماه» دور جدیدی از حمله‌های خود را با خمپاره علیه مناطق مسکونی و مواضع ارتش سوریه آغاز کرده‌اند.
,
 
,
هم‌زمان با حمله‌های خمپاره‌ای، چند گروه از تروریست‌ها حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان سوری در محور شهرک‌های «زلین، زلاقیات، تل شبیر اصحاب و …» واقع در شمال و شمال غرب استان حماه آغاز کرده‌اند.
,
 
,
بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان سوری مستقر در مناطق ابتدا با استفاده از توپخانه، خمپاره و یگان موشکی به استقبال تروریست‌ها رفته‌اند و سپس با آن‌ها درگیر شده‌اند.
,
 
,
نیروهای سوری با کمک یگان موشکی و توپخانه‌ای در تمام جبهه‌ها موفق شده‌اند بعد از درگیری چندساعته، حمله‌ها را به‌طور کامل دفع کنند و ده‌ها تروریست را کشته و زخمی کنند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کنند.
,
 
,
هم‌زمان چند گروه از نیروهای مستقر در مناطق با رصد تروریست‌ها، تجمع آن‌ها را با موشک و توپخانه مورد هدف قرار داده‌اند و حمله‌های احتمالی آن‌ها به مواضع نیروها را خنثی کرده‌اند.
,
 
,
حمله‌های مکرر و مستمر تروریست‌ها علیه مواضع رزمندگان در محورهای شمالی، شمال غربی حماه و جنوب شرق استان ادلب در حالی صورت می‌گیرد که طبق توافق بین ترکیه و روسیه، گروه‌های تکفیری باید بین 15 تا 20 کیلومتر از مناطق خط تماس با ارتش را تخلیه و عقب‌نشینی کنند.
,
 
,
بر اساس اعلام رسانه‌های سوری، گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده مانند «هیات تحریرالشام» توافق ایجادشده بین ترکیه و روسیه را قبول ندارند و به ادامه حمله‌های خود علیه مواضع ارتش سوریه تأکیددارند.
,
 
,
بخش‌هایی از مناطق شمالی و شمال غربی استان حماه، تحت اشغال گروه‌های تکفیری ازجمله «جبهه النصره، حزب الترکستانی، جیش العزه و …» است.
,
 
,
انتهای پیام/ سانا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه