اخبار داغ

مادر شهیدان زین‌الدین:

فرزندان خود را براساس آموزه های دینی تربیت کنیم

فرزندان خود را براساس آموزه های دینی تربیت کنیم
مادر شهیدان زین‌الدین با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلابی اسلامی است و باید اسلام حقیقی در کشورمان پیاده شود و آموزه‌های دینی مورد توجه باشد، گفت: لقمه حلال یکی از موضوعاتی است که سبب می‌شود فرزندان خوبی تحویل جامعه دهیم و باید تربیت فرزندان بر اساس آموزه های دینی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، زینب اسلام‌دوست درمراسم خاطره سالگرد شهیدان زین‌الدین که شب گذشته برگزار شد با اشاره به وضعیت کشور قبل از انقلاب، اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی شرایط فرهنگی بسیار نامناسبی در کشور وجود داشت و فیلم‌های نامناسبی در سینما پخش می‌شد، حلال و حرام در زندگی‌مان بسیار مورد توجه بود و سعی کردیم فرزندان را براساس آموزه‌های دینی تربیت کنیم.
وی ادامه داد: برای تحصیل فرزندان سعی می‌کردیم که توجه ویژه‌ای داشته باشیم و آن‌ها را در مدارسی ثبت نام کنیم که به موضوعات دینی و مذهبی توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,
,

مادر شهیدان زین‌الدین با اشاره به اینکه جوانان در زمینه ازدواج باید همسری مومن و متدین انتخاب کنند، عنوان داشت: باید دونفری که یکدیگر را برای زندگی انتخاب می کنند در فرهنگ شبیه هم باشند.

,

وی ادامه داد: لقمه حلال یکی از موضوعاتی است که سبب می‌شود فرزندان خوبی تحویل جامعه دهیم و باید تربیت فرزندان بر اساس آموزه های دینی باشد.

,


اسلام دوست با اشاره به اینکه هم فکری در زندگی بسیار مهم است، گفت: از نظر دینی من و همسرم با یکدیگر هم نظر بودیم، به دلیل فعالیت‌های انقلابی همسرم ساواک به ما حساس شد چون رساله‌های امام خمینی (ره) و کتاب‌های شهید مطهری و نوار‌های مقام معظم رهبری را در منزل نگهداری می‌کرد.

,
,

وی تصریح کرد: به دلیل مبارزه‌های همسرم علیه رژیم شاه، ساواک او را همراه خود برد و بازجویی کرد و وی را تبعید کردند و پس از مدتی مشخص شد که او به شهر سقز تبعید شده است، به همراه فرزندانم به سقز نقل مکان کردیم و به مدت ۷ ماه در سقز بودیم که در این مدت سختی زیادی را متحمل شدیم.
مادر شهیدان زین الدین خاطرنشان کرد: در مدتی که در سقز تبعید بودیم روال زندگی عادی خود را داشتیم و جلسات قرآن را در منزلم برگزار می‌کردم و فرزندانم به مدرسه می‌رفتند و در کنار آن به مبارزه علیه رژیم شاه می‌پرداختند.

,
,

وی اضافه کرد: در دورانی که مهدی و مجید به مدرسه می‌رفتند سعی می‌کردیم با هرکسی رفت و آمد نداشته باشند و مراقب آن‌ها بودیم.
اسلام دوست با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید زین الدین عنوان کرد: شهید مهدی زین الدین دارای ایمان بسیار قوی بود و این ایمان و تقوا سبب شد بتواند جزیره مجنون را نگه دارد.
وی بیان کرد: مهدی رتبه برتر کنکور در رشته پزشکی را به دست آورد، اما از فرمان امام خمینی (ره) تبعیت کرد و به جبهه‌های حق علیه باطل رفت.

اسلام دوست با اشاره به لزوم ترویج معارف دینی در جامعه تصریح کرد: انقلاب ما انقلابی اسلامی است و باید اسلام حقیقی در کشورمان پیاده شود و آموزه‌های دینی مورد توجه باشد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه