اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مجلس تاکنون به میدان دفاع از مردم مظلوم یمن وارد نشده است/ به وزارت خارجه و رئیس جمهور در این رابطه تذکر خواهم داد

مجلس تاکنون به میدان دفاع از مردم مظلوم یمن وارد نشده است/ به وزارت خارجه و رئیس جمهور در این رابطه تذکر خواهم داد
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید به وزارت خارجه و دستگاه‌هایی که باید از مردم مظلوم یمن حمایت کنند، اما نکرده‌اند، تذکر دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با صاحب نیوز در پاسخ به این سؤال که آیا مجلس شورای اسلامی پیرامون وحشی‌گری ها و جنایات انجام شده در یمن، سکوت کرده است، اظهار کرد: خیر، مجلس شورای اسلامی از طریق‌های مختلفی برای دفاع از حقوق مظلومین عالم که یکی رسالتی این نهاد است، فعالیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از این حمایت‌ها تذکر به وزارت خارجه و دستگاه‌هایی که باید حمایت کنند، اما نکرده‌اند و نطق‌های قبل از دستور نمایندگان یکی دیگر از این فعالیت است.
,
 
,
وی با اشاره به طرح موضوع در کمیسیون امنیت ملی، افزود: باید به این فاجعه‌ای انسانی که در یمن است در سطح‌های مختلف پرداخته شود و مجلس تاکنون به میدان دفاع از مردم مظلوم یمن نیامده است که یک ضعف برای این نهاد انقلابی است و باید جبران شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام احمد سالک بیان کرد: نمایندگان به دولت تذکرات مختلفی در این زمینه داده‌اند و بنده هم فردا برای این مظلومیت مردم یمن تذکری به وزیر خارجه و رئیس‌جمهور می‌دهم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه