اخبار داغ

در نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار مطرح شد؛

هر جا انقلابی و جهادی وارد شدیم، پیشرفت کردیم/ اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج

هر جا انقلابی و جهادی وارد شدیم، پیشرفت کردیم/ اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار گفت:حزب ما حزب انقلاب اسلامی است و به عبارت کلی باید گفت بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است و جایی که انقلاب اسلامی نیاز داشته‌باشد تمام قد ورود می‌کند. برخم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛همزمان با هفته بسیج؛ سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون نقش رسانه‌ها در این برهه زمانی حساس، اظهار کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند تصویر واقعی انقلاب اسلامی را به تصویر بکشند، زیرا این تصویرسازی زمینه افزایش امید مردم نسبت به نظام که یکی از اصلی‌ترین وظایفشان است را فراهم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی‌ گفت: حزب ما حزب انقلاب اسلامی است و به عبارت کلی باید گفت بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است و جایی که انقلاب اسلامی نیاز داشته‌باشد تمام قد ورود می‌کند.

,

شفیعی با بیان اینکه در هفته بسیج ۱۵۰ ویژه‌ برنامه با شعار”‌بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت” در سطح شهرستان برخوار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار ایران با روحیه بسیجی توانستند از ولایت‌فقیه و همچنین آب‌وخاک خود در مقابل دشمنان دفاع کنند، چراکه به این نکته که بسیج یک مسئله و اصل اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است پی برده بودند.

,

وی گفت: ‌شهرستان برخوار پنج حوزه محلی برادران و خواهران با ۵۳ پایگاه مقاومت بسیج و بیش از ۱۷۰ رده دارد که همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب، آماده خدمت به مردم هستند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار پیرامون جزئیات ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان برخوار، تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص این هفته می‌توان به غبار روبی مزار شهدای شهرستان، دیدار با علما و خانواده‌های معظم شهدا، حضور همه بسیجیان در نماز جمعه، رونمایی از دستاوردهای جدید علمی و پژوهشی بسیجیان اشاره کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه برخوار تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۵۰ برنامه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می شود.

,
وی ادامه داد: افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از گروه‌های جهادی فعال در طی سال گذشته، نشست مشترک بسیجیان با ائمه جمعه و جماعات، مراسم جنگ شادی به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، همایش دستاوردهای اقتصاد مقاومتی و تجلیل از ۴۰ نفر از بسیجیان شاخص شهرستان برخوار به مناسبت فرارسیدن جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این هفته است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه