اخبار داغ

نویسنده و کارگردان گلستانی تئاتر در واکنش به جنایات در یمن:

آوازۀ نامردی آل سعود سر به فلک کشیده است/ تنها سلاحمان فریاد و است قلم

آوازۀ نامردی آل سعود سر به فلک کشیده است/ تنها سلاحمان فریاد و است قلم
مجری، نویسنده و کارگردان گلستانی تئاتر در واکنش به جنایات آل سعود در یمن می گوید: از کجا بگویم از کودک گرسنه یمن، ازکودک بیمار؟ ، از کودک گلوله خورده؟ یا از کودک جان سپرده؟ از کجای این درد سر باز کنم که آوازۀ نامردی آل سعود سر به فلک کشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  قابوس نامه، راحیل سادات کریمی در گفتگو با خبرنگار ما  ادامه می دهد: با این سوال شما درباره یمن غم انگیزترین حالت روز و شبم را جویا شدید نمی دانم از کجا بگویم که شرم دارم از کودک مظلوم این سرزمین.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قابوس نامه،,

اواضافه می کند: دلم به حال سازمان بین مللی می سوزد که آل سعود را در سال2016 ناقص حقوق کودکان خواند و با تهدید آنان حرف خود را پس گرفت. اف به این حجم از نامردی و سنگدلی!

,

کریمی با انتقاد از سکوت جهان به ویژه سازمان های بین المللی حامی حقوق بشر در برابر این جنایات می گوید: از کجا به کجا ناله کنیم؟ عجب صبری خدا دارد!  یک جهانی از درد کودک بی خانمان و گرسنه یمن و زن و مرد وامانده در بیچارگی، در سوز و گداز است و اینها در دنیایی دیگر سکوت اختیار کرده اند و به تماشا نشسته اند!

,

او معتقد است هرکس با هر توانی که دارد باید این صدای مظلومیت را فریاد بزند و به طریقی حامی این دردمندان و و ستمدیدگان شود و می گوید: تنها سلاح ما فریاد است و قلم که باید فریاد بزنیم و بنویسیم و این مظلومیت را  نشر دهیم.

,

این هنرمند گلستانی در پایان یادآور می شود: من به عنوان عضوی از جامعه هنرمندان آل سعود را از منفور ترین وقصی القلب ترین جلادان تاریخ میدانم واین کشتار بی رحمانه را محکوم میکنم و معتقدم ما هنرمندان باید این مظلومیت و انزار از این غاصبان سعودی را باید هنر خود نشان دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه