اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بسیج حافظ ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب است/ باید در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیار بود

بسیج حافظ ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب است/ باید در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیار بود
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بسیجیان مانند هشت سال دفاع مقدس، در عرصه حضور داشته و آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ دوم پاسدار وهاب عباسفام امروز در همایش بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید باکری میاندوآب به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان مانند هشت سال دفاع مقدس، در عرصه حضور داشته و آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب و نظام اسلامی، افزود: امروز استکبار جهانی با تمام توان و قدرت خود و با همراهی برخی کشورهای منطقه به میدان آمده و ایران اسلامی به تنهایی در مقابل آنها صف آرایی کرده است.

,

وی با بیان اینکه امروز اتاق جنگ دشمنان در وزارت خزانه داری آمریکا شکل گرفته است، گفت: دشمنان، دشمنی خود را آشکار ساخته اند و به صراحت آن را بیان می کنند.

,

عباسفام با اشاره اینکه دشمن، ملت ایران را نشناخته است، تصریح کرد: ملت ایران در سخت ترین شرایط به خوبی از امتحان سربلند بیرون آمده و نقشه های شوم دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کرده اند.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به همایش اخیر هزاران نفری بسیجیان در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: این همایش عظیم، مشتی محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب بود و به دشمنان نشان داد که مردم ایران اسلامی پا در رکاب ولایت هستند و از آرمان های انقلاب، نظام و ولایت که با آن عهد وپیمان بسته اند، عقب نشینی نمی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز به جنگ نرم و فرهنگی روی آورده اند، افزود: باید در همه صحنه ها هوشیاری و آگاهی داشته و توطئه دشمنان را خنثی سازیم.

,

عباسفام در پایان با بیان اینکه هریک از توطئه ها و نقشه های دشمنان در ۴۰ سال انقلاب اسلامی اگر در هر کشوری بود آن را نابود می کرد، گفت: هر سال توطئه های دشمنان پیچیده تر از سال های قبل می شود و لذا باید هوشیار و بصیر بود.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین اظهار کرد: در هفته بسیج امسال، بسیجیان شکوه پایداری و مقاومت را به نمایش می گذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه