اخبار داغ

جشنواره “نخستین واژه، آب” در میاندوآب برگزار شد+ تصاویر

جشنواره “نخستین واژه، آب” در میاندوآب برگزار شد+ تصاویر
جشنواره “نخستین واژه، آب” با حضور دانش آموزان پایه اول ابتدایی در میاندوآب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در این مراسم که امروز توسط آموزش و پرورش  در تالار امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش میاندوآب گفت:آنچه که امروزه به عنوان ضرورت در جامعه  مطرح بوده، مدیریت یا پیشگیری از بحران آب است چرا که طبق آمار های جهانی ۴۰ درصد جمعیت جهان از آب شرب سالم محروم هستند و ۳۰ هزار نفر روزانه بر اثر نبود آب آشامیدنی سالم جان خود را از دست می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مهرداد سلیمان پور اظهار کرد: نیاز است علاوه بر آموزش و پرورش، خانواده ها نیز مقوله مصرف درست آب را به فرزندان خود از کودکی یاد دهند و نباید گونه رفتار شود که آب به عنوان نیاز اصلی جامعه بی ارزش و یا به صورت ارزان در اختیارمان قرار می گیرد که با این دیدگاه نه تنها به مصرف بهینه از آب توجه نمی شود، بلکه هدر رفت این مایه حیات فراهم می شود.

,

وی افزود: نهادینه کردن الگوی مصرف درست به ویژه آب از اهداف اولویت دار آموزش و پرورش است.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش میاندوآب تصریح کرد: اگر از سنین کودکی به فرزندان خود رعایت الگوی مصرف، اهمیت صرفه جویی و مصرف بهینه آموزش داده شود، به یقین در ذهن آنان ماندگار شده و تاثیر گذاری بیشتری در زندگی آینده آنان خواهد داشت.

,

هم چنین خیالی نژاد معاون اداره آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم بر لزوم درست صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و در ادامه مراسم دعای باران و جشن “نخستین واژه، آب” برگزار شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه