اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام:

بخشی از استقلال کشور مرهون نخبگان است/ روحیه جهادی؛ مکمل نخبگی

بخشی از استقلال کشور مرهون نخبگان است/ روحیه جهادی؛ مکمل نخبگی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: حمایت ها از جامعه نخبگان در راستای عزت کشور امری ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد میرزایی حیدری"، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام صبح امروز ، 30آبان ماه در همایش جهادگران علم و فناوری ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: بسیج بعنوان یکی از ظرفیت های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود که برکات فراوانی را داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد: تعمیم بسیج در حوزه های مختلف در طول دوران عمر انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را رقم زده که ورود به عرصه علم و فناوری از جمله آنها است.
میرزایی حیدری افزود: نخبگان در سطح کشور و به تبع آن در استان ایلام نقش مهمی در استقلال و خودکفایی کشور دارند و در واقع بخشی مهمی از آن مرهون تلاش همین جهادگران علمی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ادامه داد: امروزه تمرکز دشمن جلوگیری از قدرتمند شدن ایران اسلامی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
این مسئول بر لزوم روحیه جهادی نخبگان اشاره و گفت: این روحیه مکمل و لازمه کار نخبگی است. وی با بیان اینکه حمایت ها از جامعه نخبگان در راستای عزت کشور امری ضروری است، ابراز کرد: تهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه ای به مبحث علم و فناوری به خصوص در حوزه نخبگان دارند.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه