اخبار داغ

صیاد اردبیلی شکار خود شد

صیاد اردبیلی شکار خود شد
یک شکارچی اردبیلی هنگام شکار در شکارگاه های شهرستان خلخال مورد هدف تیر سلاح خود قرار گرفت و جان باخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،احمد قنبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  گفت: این شکارچی 43 ساله، همراه چهار نفر از دوستان شکارچی خود مشغول شکار کبک در شکارگاه روستای کهران بوده که ناگهان از ارتفاع پرت و در حال سقوط به دره از ناحیه پا مورد هدف تیرخارج شده از سلاح شکاری خود قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: برغم تلاش دوستان این شکارچی برای انتقال وی به بیمارستان، مصدوم به علت شدت جراحت و خونریزی شدید جان خود را از دست داده است.

,

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال گفت: پس از اطلاع از موضوع ، ماموران کلانتری 12 فرماندهی انتظامی خلخال به محل اعزم و با بررسی‌های انجام شده مشخص شد شکارچی فوت شده در این محل به علت سقوط به دره و اصابت گلوله از اسلحه خود که در زمان سقوط مسلح بوده، مجروح و بر اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داده است.

,

وی اظهار داشت: جسد شکارچی به سردخانه بیمارستان امام خمینی خلخال انتقال یافته و اقدامات قانونی در این خصوص در حال انجام است.

,

محمد فرهودی ، رییس اداره حفاظت محیط زیست خلخال نیز از صدور پروانه شکار به صورت محدود برای شکار پرندگان در مناطق شکار آزاد این شهرستان در هفته جاری خبرداد.

,

وی گفت: از زمان صدور پروانه شکار پرندگان در مدت یک هفته 138 مورد پروانه شکار صادر و دارندگان این پروانه مجاز به شکار پرندگان در روزهای قید شده در پروانه با رعایت موارد اعلامی از سوی حفاظت محیط زیست هستند.
او اظهار داشت: شکار در مناطق ممنوعه و حفاظت شده شهرستان خلخال و یا اقدام برای شکار سایر حیوانات وحشی بدون پروانه شکار ممنوع بوده و با شکارچیان متخلف برخورد خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه