اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان‌جنوبی:

پرداخت 286 میلیارد تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی خراسان‌جنوبی/ 703 طرح به بانک‌ها معرفی شدند

پرداخت 286 میلیارد تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی خراسان‌جنوبی/ 703 طرح به بانک‌ها معرفی شدند
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: برای اعطای تسهیلات رونق تولید تاکنون 703 مورد طرح‌ و واحد تولیدی استان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌ گو با خاورستان، گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید، طرح‌های روستایی و مناطق محروم، طرح اشتغال فراگیر، طرح‌های مشاغل خانگی و اخیراً طرح کارا در مناطق عشایری و روستایی در نظر گرفته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که مشکلات در حوزه تولید احصاء و مشخص شده است، افزود: در راستای زیرساخت‌ها و مشکلات مالی نیز جلسات متعددی برگزار شده است.

,

 

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال 32 جلسه کارگروه استانی با حضور استاندار و معاون امور اقتصادی استانداری برگزار شده است.

,

 

,

شهرکی با بیان این‌که در این راستا 28 جلسه کارشناسی برگزار و 200 پرونده واحد تولیدی در راستای پرداخت تسهیلات مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: عدم اجرای مصوبات نیز در دست پیگیری است.

,

 

,

وی به پرداخت تسهیلات رونق تولید اشاره کرد و یادآور شد: برای اعطای تسهیلات رونق تولید تاکنون 703 مورد طرح‌ و واحد تولیدی استان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.

,

 

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی ادامه داد: از ابتدای سال 96 تاکنون برای این طرح‌ها 286 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه