اخبار داغ

فردا باحضور اندیشمندان 70 کشور در تهران

همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن برگزارمی شود

همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن برگزارمی شود
همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن با حضور مقامات کشوری و لشکری، اندیشمندان و فرهیختگان،تشکل های مردم نهاد داخلی و خارجی ، فردا در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی مومنی‌ها معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین و قائم مقام بنیاد بین المللی تکریم ادیان و مذاهب در رابطه با این همایش گفت: با توجه به افزایش حملات رژیم آل سعود و وضعیت أسف بار بهداشتی، درمانی و غذایی این کشور و افزایش شمار شهدا مخصوصا کودکان بر آن شدیم تا با کمک تشکل ها و سمن های داخلی و خارجی فریاد مظلومیت و مقاومت این ملت رنجدیده را به گوش جهانیان برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مومنی ها افزود: این همایش عمومی آغاز حرکت های موثر مردمی در ایران و سایر نقاط جهان جهت حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن و محکومیت جنایات آل سعود می باشد.
,
 
,
همچنین دوشنبه هفته آینده پنجم آذرماه، نشستی تخصصی با موضوع حمایت از یمن، باحضور اندیشمندانی از 70 کشور دنیا در حاشیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و با همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار خواهد گردید تا بحث مردم مظلوم یمن در مجامع بین المللی مطرح و پیگیری گردد.
,
 
,
وی در پایان از تمامی اصحاب رسانه و خبرگزاری های داخلی و خارجی به جهت انعکاس و رساندن ندای مظلومیت ملت یمن به تمامی نقاط دنیا دعوت نمود.
,
 
,
گفتنی است این همایش پنجشنبه، یکم آذرماه 97، با حضور نمایندگانی از یمن، حضور مقامات کشوری و لشکری، اندیشمندان و فرهیختگان، تشکل های مردم نهاد داخلی و خارجی از ساعت 9 صبح در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه