اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان اصفهان:

حمایت حقوقی بسیج از طرح های نخبگان کشور/ نخبگان جوان می توانند از امکانات کسر خدمت استفاده کنند

حمایت حقوقی بسیج از طرح های نخبگان کشور/ نخبگان جوان می توانند از امکانات کسر خدمت استفاده کنند
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان اصفهان گفت: این مرکز امکاناتی که لازم باشد در اختیار فرد مخترع قرار می دهد و طرح او مورد حمایت حقوقی قرار می گیرد؛ طرح کسر خدمت هم از موضوعات مطرح در سازمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ خالد گمار پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج علمی پژوهشی از سال 1387 برای نخبه پروری و نخبه یاری تشکیل  شد.سازمان بسیج  علمی و فناوری دستاوردهای زیادی دارد و کمک  بلاعوض کرده تا اختراعات زیادی به ثبت برسد چرا که به دنبال سهم خواهی از اختراعات نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: در مرکز، حمایت و  امکاناتی که لازم باشد در اختیار فرد مخترع قرار می گیرد و طرح او مورد حمایت حقوقی قرار می گیرد؛ طرح کسر خدمت هم از موضوعات جنگ اقصادی و جنگ نرم است؛ کشوری که تانک ذوالفقار می سازد چرا نمی تواند یک خودرو بسازد.

,

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان اصفهان عنوان کرد: یکی از مشکلات شرکت های دانش بنیان این است که جوانانی که به سن خدمت می رسند، طرح آن ها نظامی نیستند اگر بتوانند در موارد اقتصادی که مورد هجمه قرار  گرفته طرح خود را ارائه کنند کسر خدمت به آنها تعلق می گیرند.

,

وی افزود: در هر شهرستان دو پایگاه علمی خواهر و برادر تشکیل داده ایم تا ظرفیت های آن شهرستان ها مورد شناسایی و حمایت قرار گیرد.

,

گمار تصریح کرد: خبرگزاری علم و فناوری را نیز راه اندازی کردیم تا طرح های ویژه و علمی را در آنها بارگذاری کنیم که دو سال از فعالیت آن می گذرد تا در جهت گفتمان سازی علم و فناوری حرکت کنیم.

,

وی ادامه داد: این سازمان تا سقف 20میلیون تومان به صورت بلاعوض به اختراعات کمک می کند اما برای تعداد آن سقفی نگذاشته ایم از طرفی فولاد مبارکه از جمله شرکت هایی است که از طرح های ما استفاده کرده است.

,

مسئول بیسج علمی و پژوهشی استان اصفهان خاطر نشان کرد: اگر کسی در حوزه های سخت افزاری ورود پیدا کند از چنین طرح هایی حمایت می کنیم، در شبکه های اجتماعی ورود  کرده ایم اما مشکل  اول مخاطب و دوم اعتماد سازی است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه