اخبار داغ

پیش‌بینی رئیس‌بانک مرکزی درباره بازار ارز

پیش‌بینی رئیس‌بانک مرکزی درباره بازار ارز
ارز محصول خوبی برای سرمایه گذاری نیست و ریسک بالایی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالناصر همتی ظهر امروز (چهارشنبه) و پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر خود درباره لزوم تشکیل بازاری برای عرضه ارز به شکل نقدی و حواله گفت: صحبتی که من داشتم نتیجه بحث با کارشناسان ارزی و بازار سرمایه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه بازار متشکل ارزی باید شکل بگیرد، افزود: در خیابان و کوچه و پس کوچه ها نمی توان این بازار را شکل داد و نباید بازار غیرمتشکل داشته باشیم.
,
 
,
رئیس شورای پول و اعتبار خاطرنشان کرد: باید فاصله بین نرخ ارز در سامانه نیما و بازار کم شود اما باید ببینیم چگونه می توانیم این موضوع عملیاتی کنیم.
,
 
,
رئیس کل بانک مرکزی توضیح داد بازاری که تشکیل خواهد شد، فرصتی می شود برای کسانی که اسکناس ارز و سپس حواله خود را از طریق صرافی ها به بازار عرضه کنند و به پلتفرمی تبدیل خواهد شد که بازار ارز متشکل شود.
,
 
,
وی درباره اینکه پیش بینی اش از آینده بازار سکه و ارز چیست، گفت: من پیش بینی کننده نیستم و بازار قیمت ها را تعیین می کند اما تاکید می کنم که ارز محصول خوبی برای سرمایه گذاری نیست و ریسک بالایی دارد.
,
 
,
همتی با بیان اینکه امیدوار هستیم بازار هرچه سریعتر به سمت تعادل برود، ادامه داد: فشارهای دشمن تاکنون نتوانسته موثر باشد و این افتخار را داریم که این موضوع را هدایت کنیم.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه