اخبار داغ

برپایی «میز خدمت» با اولویت مناطق محروم در کُردستان/ دیداری چهره به چهره برای رفع مشکلات

برپایی «میز خدمت» با اولویت مناطق محروم در کُردستان/ دیداری چهره به چهره برای رفع مشکلات
به مناسبت هفته ی بسیج، « میز خدمت » با اولویت مناطق محروم در تمام شهرستان های استان کردستان در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،؛ مهدی بنده مرادی مسئول بسیج ادارات استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: به منظور تحقق اسناد بالادستی و همچنین حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع ، میز خدمت به مناسبت هفته ی بسیج و تحت عنوان اردوی جهادی بسیج مسئولین در سراسر استان کردستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،؛ , کُردتودی،,

 

,


وی با بیان اینکه به حق می‌توان اعلام کرد که بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شد، امورات و اقداماتش موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: در این بین بسیج کارمندان کردستان به‌عنوان رکن اصلی خدمت‌رسانی به خوبی این رسالت را عهده دار بوده است.

,
,

 

,


بنده مرادی رضایت‌مندی و کارآمدی را دو اصل اصلی مورد توجه بسیج کارمندی عنوان کرد و افزود: اعتقاد داریم که اگر ما کارآمدی را افزایش دهیم، رضایت‌مندی به میزان دو برابر افزایش می‌یابد.

,
,

 

,

, ,


وی با ذکر اینکه اصول رضایت‌مندی و کارآمدی ابتدا از کارمندان بسیجی مطالبه می‌شود، ادامه داد: در کردستان بیش از 9900 نفر کارمند بسیجی داریم که در قالب 143 پایگاه و 12 حوزه مقاومت بسیج کارمندی سازماندهی شده است.

,
,

 

,


مسئول سازمان بسیج کارمندان کردستان با اشاره به اینکه کارمندان بسیجی پرچمدار تحقق اجرای سند بالادستی همچون حقوق شهروندی  هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مواردی که در ادارات وجود دارد مقوله تکریم ارباب رجوع و خدمات‌رسانی به مردم است، میز خدمت در استان راه‌اندازی شد.

,
,

 

,


وی گفت: افراد زیادی از آحاد جامعه مشکلاتی دارند اما با مسیر و مراحل رفع مشکلات آشنا نیستند که برنامه میز خدمت با حضور مسئولان مربوط این فرصت را در اختیار مردم برای رفع مشکلات قرار می دهد.

,
,

 

,

, ,


وی بیان کرد: ازجمله کارهایی که سازمان بسیج کارمندان کردستان در راستای تحقق افزایش اعتماد بین مردم مسئولان انجام می‌دهد اردوهای جهادی برای مدیران در مناطق محروم و حاشیه شهر است که به‌واسطه این اردوها مسئولان با مشکلات مردم از نزدیک آشنا می‌شوند و آن‌ها را برای پیگیری دقیق مشکلات به ادارات مربوطه ارجاع می‌دهند.

,
,

 

,


بنده مرادی یادآور شد: در برنامه میز خدمت مسئولانی از آبفای شهری و روستایی، شهرداری، شرکت گاز، شرکت برق، کمیته امداد، اداره کل ورزش و جوانان و مخابرات امروز آماده پیگیری درخواست ها و مشکلات مردم به منظور رفع موانع و ارائه خدمت رسانی هستند.

,
,

 

,


وی افزود: در دوره ی گذشته در سراسر استان کردستان بیش از 75 میز خدمت در مناطق محروم برگزار شد که به رفع مشکلات و موانع به مردم کمک کردند.
وی یادآور شد: این اقدام باعث رضایت مردم و همچنین حرکت بزرگی در مرتفع شدن مشکلات آنان است.

,
,
,

 

,


مسئول بسیج کارمندان کردستان با اشاره به اینکه امروزه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه گسترش یافته است ، اظهار داشت:بسیجیان با استفاده از همه امکانات برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

,
,

 

,


,
, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه