اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

تردد پرحجم در محورهای هراز و کندوان

تردد پرحجم در محورهای هراز و کندوان
رئیس پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت مقطعی پرحجم و در سایر محورها به‌صورت عادی و روان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت مقطعی پرحجم و در سایر محورها به‌صورت عادی و روان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه، ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه، ۶ تا ۲۴ روز یک‌شنبه و همچنین ۶ تا ۱۲ روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.
,
 
,
رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از اب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
,
 
,
این مسؤول ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یک‌شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از اب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.
,
 
,
قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یک‌شنبه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، افزود:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌اباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
,
 
,
رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یک‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌اباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است‌.
,
 
,
قدمی در پایان گفت: مسافران با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای مربوط به این فصل از سال سلامت خود و خانواده را رقم بزنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه