اخبار داغ

آقای وزیر لطفاً کبوترهای سالن 6 هزار نفری گولان سنندج را بی‎خانمان نکنید!

آقای وزیر لطفاً کبوترهای سالن 6 هزار نفری گولان سنندج را بی‎خانمان نکنید!
آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور شنیده ایم که قرار است فردا پنجشنبه به استان کردستان سفر کرده و از چند طرح عمرانی از جمله سالن 6 هزار نفری گولان سنندج هم بازدید کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آقای وزیر کشور شنیده ایم که در این سفر یک روزه می خواهید از طرح تعریض گردنه صلوات آباد، ورزشگاه 6 هزار نفری 22 گولان و طرح احیای بازآفرینی شهری منطقه منفصل شهری نایسر در شهر سنندج بازدید کنید و می دانیم که می خواهید با صدور دستور ضرب الاجلی و اختصاص بودجه ای ویژه به افسانه تاریخی سالن 6 هزار نفری گولان سنندج پایان دهید اما از شما خواهش داریم این کار را نکنید و در این فصل سرما موجب بی خانمان شدن کبوترها و دیگر پرندگان ساکن در این سالن نشوید!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

آقای رحمانی فضلی، تابستان سال گذشته هم وزیر ورزش و جوانان به کردستان آمدند و از این طرح نیمه کاره که سالهای طولانی از عمر آن می گذرد بازدید کرد اما با اینکه تابستان بود، جناب وزیر به فکر زمستان بودند و به خاطر مراعات حال پرندگان ساکن در این سالن از اختصاص بودجه برای ساخت آن خودداری کردند و اکنون نیز کبوتران و دیگر پرندگان ساکن در این محل قدردان او بوده و به نیکی از ایشان یاد می کنند!

,

 

,

آقای وزیر کشور، اگر شما هم می خواهید که نامتان نزد این پرندگان به نیکی بماند و یاد شود از تصمیم خود منصرف شوید و از اختصاص بودجه ویژه و صدور دستور ضرب الاجلی برای اتمام این پروژه خودداری کنید تا مدیون این پرندگان نشوید.

,

 

,

آقای وزیر محترم کشور، کبوتران و دیگر پرندگان ساکن در سالن ورزشی 6 هزار نفری گولان سنندج سالهاست که با آن اُنس گرفته‌اند و بدانید که شما با این تصمیمتان این اُنس و محبت را خدشه دار می کنید.

,

 

,

آقای وزیر جدای از این، سالن 6 هزار نفری گولان سنندج دیگر برای خود در بین افسانه های تاریخی مردم سنندج جا پیدا کرده و دارای اسم و رسم شده است و بدانید اگر شما در این سفر یک روزه برای اتمام آن بودجه ای اختصاص بدهید باعث خاتمه این افسانه خواهید شد و این فرصت را از آیندگان شهر سنندج خواهید گرفت که از نزدیک داستان های تاریخی و افسانه ای را لمس کرده و درک کنند.

,

 

,

درست است که سال گذشته وزیر ورزش و جوانان با دست خالی برای بازدید از این مجموعه ورزشی به کردستان سفر کرده بودند اما حداقل کبوتران و دیگر پرندگانی که سالهاست در این مجموعه لانه‌سازی کرده و تشکیل زندگی داده‌اند تا امروز خیالشان راحت بود که بی‌خانمان نمی‌شوند و توصیه می کنیم که شما نیز تا چند سال دیگر خیالشان را راحت کنید و بعد از ان نیز خدا بزرگ است. مطمئن باشید هم شما و همکارانتان در دولت محترم اجر این کار ثواب را دریافت خواهید کرد. یا حق

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه