اخبار داغ

نماینده سراب؛

اعضاء کمیسیون کشاورزی به تبریز سفر کرده‌اند نه اقتصادی/ رایزنی نمایندگان برای افزایش تعرفه تراکتورهای وارداتی

اعضاء کمیسیون کشاورزی به تبریز سفر کرده‌اند نه اقتصادی/ رایزنی نمایندگان برای افزایش تعرفه تراکتورهای وارداتی
داودی گفت: درحالی که اعضاء کمیسیون کشاورزی به تبریز سفر کرده‌اند برخی رسانه‌ها به اشتباه از حضور اعضاء کمیسیون اقتصادی در استان خبر داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، یوسف داودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آناج با تکذیب سفر اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس به آذربایجان‌شرقی، ابراز داشت: برخلاف آنچه در رسانه‌ها منتشر شده است، اعضاء کمیسیون کشاورزی مجلس جهت بررسی مشکلات و آشنایی با ظرفیت‌های استان در حوزه کشاورزی به تبریز سفر کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: در این سفر معاونان وزارت جهاد کشاورزی و نیرو اعضاء کمیسیون کشاورزی را همراهی می‌کنند و صبح امروز نیز از کارخانه تراکتورسازی و بخش‌های مختلف آن، از جمله ریخته‌گری بازدید به عمل آمد.

,

نماینده سراب در پاسخ به این سوال که برآیند بازدید اعضاء کمیسیون کشاورزی از کارخانه تراکتورسازی چه بود، خاطرنشان ساخت: مشکلات این کارخانه به ویژه اعتراض مدیرعامل آن به تعرفه‌ی پایین تراکتورهای وارداتی مورد بررسی قرار گرفت.

,

وی اظهار داشت: عوارض واردات خودروهای خارجی 50 درصد است اما عوراض واردات تراکتور 5 درصد می‌باشد و مدیران کارخانه تراکتورسازی خواستارند در راستای حمایت از تولید ملی عوارض واردات تراکتور هم افزایش یابد.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دهم حضور در شرکت آیلین مهر، تولید کننده‌ی تخم مرغ و بازدید از کانال‌های آبیاری عجب‌شیر و بررسی مشکلات کشاورزان را از دیگر برنامه‌های این کمیسیون خواند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه