اخبار داغ

تکمیل اطلاعات متقاضیان حج تمتع

تکمیل اطلاعات متقاضیان حج تمتع
تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع برای تکمیل اطلاعات خود، هر چه زودتر اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران گفت: در سال‌های ۸۴، ۸۵ و ۸۶ متقاضیان برای حج تمتع در بانک ملی نام نویسی و ودیعه گذاری کردند و ثبت اطلاعات انجام داده اند که در سال‌های اخیر ممکن است تغییراتی در اطلاعات یا نشانی و برنامه ریزی‌های آن‌ها اتفاق افتاده باشد که تصمیم گرفته شد این اطلاعات ساماندهی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: به منظور ساماندهی اولویتها، اطلاعات و ارتباطات، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع دعوت می‌شود برای تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت به نشانی reserve.haj.ir اقدام کنند.
,
 
,
ساداتی با بیان اینکه  ۷۵ هزار نفر در مازندران در نوبت اعزام به حج تمتع قرار دارند گفت: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع لازم است اطلاعات خود را در سامانه یاد شده تکمیل کنند.
,
 
,
وی افزود: هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی کنند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با آنها، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی  امکان پذیر شود.
,
 
,
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: ودیعه گذاران می‌توانند شخصا به سامانه مذکور مراجعه و برای تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند و در صورت عدم دسترسی شخصی به سامانه مذکور می‌توانند به دفاتر زیارتی دارای مجوز مراجعه و با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار ریال (۳ هزارتومان) اطلاعات فردی خود را تکمیل کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه