اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

کشف محموله 31 هزار لیتر قاچاق سوخت در زنجان

کشف محموله 31 هزار لیتر قاچاق سوخت در زنجان
اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برخورد قاطع با قاچاقچی سوخت در زنجان خبر‌داد گفت: محموله 31 هزار لیتر قاچاق در استان زنجان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: محموله سوخت یارانه‌ای قاچاق شامل 23 هزار لیتر نفتگاز و 8 هزار لیتر نفت سفید از یک دستگاه خودروی تریلی نفتکش در محور زنجان- قزوین کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطر نشان کرد: راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه پنجم بدوی این اداره کل معرفی و پرونده بصورت خارج از نوبت تشکیل شد.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: شعبه مربوطه ،‌عامل قاچاق را علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 916 میلیون ریال محکوم کرد.

,

وی با بیان اینکه در هفت ماهه سالجاری در بخش کالا و خدمات عدم درج قیمت با 885 پرونده ،گران فروشی با 469 پرونده و عدم صدور فاکتور با 354 پرونده به ترتیب بیشتری تخلفات ثبت شده در استان زنجان است، گفت: 21 دستگاه خودرو به نفع دولت ضبط و 16 فقره حکم معدوم سازی کالاهای کشف شده در استان زنجان صادر شده است.

,

ممیزی با اشاره به اینکه پوشاک با 47 پرونده،سوخت 27 پروده و سیگار با 24 پرونده بیشترین پرونده های متشکله در بخش قاچاق بوده است، افزود: در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات فراورده های نفتی قاچاق بیش از 58 درصد افزایش داشته است.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه